sreda, 18. februar 2009


Danes je ravno pravšnji dan za nov spletni dnevnik. Na njem bodo največ prostora zavzeli izdelki iz poligline in perlic, potem pa sem v zadregi kako naj naštevam dalje. Zanima me morje stvari - oblikovanje papirja, čestitke, slikanje na porcelan, steklo, svilo, izdelovanje knjig, šivanje, pletenje, vezenje in kleklanje. Služba in domača opravila so mi nekako pogosto odveč. Zato vas vabim da se pogosto srečate z delčkom mene v mlinu nakitin.

Niti pod razno pa se tega ne bi upala lotiti, če me ne bi vzpodbudili Maja (polipap) in Majda (Fimolandija). Poleg tega, da imata prekrasne izdelke in super dnevnike, sta me na samem začetku novega leta preparirali, da to ni nobena znanost, pa vse tri smo ena drugo prepričale, da gremo tudi letos v Nottingham na Clay play days, kjer bomo fimale in reglale in nabavlale, da se bo kar kadilo.

Zato prva fotografija izdelka na novem blogu ni naključje. O fotografiranju ne bi, bom že napredovala, ampak barve so Majine - čokoladno rjava in turkizna - , obraz pa mene najbolj spominja na Majdino masko iz lanskega Euro karnevala pa tudi na Afriko, ki je Majina priljubljena tema. Dragi prijateljici "Maska" je torej posvečena vama.

2 komentarja:

Maja pravi ...

Hvala! Mi je v VELIKO čast!!

zabica67 pravi ...

OOO, hvala za tako lepo posvetilo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...