sobota, 28. februar 2009

Dve vesoljski ogrlici







Vesoljski kar se tiče oblik in vzorca, ne barv. Turkizna + zlata je dobitna kombinacija, vsaj zame, ki zelo rada delam s poliglino effekt -zlata, biserna, bakrena.. Zelena je pa en klasik, ki sem ga preprosto "po gorenjsko" hotela porabiti. Kristina

7 komentarjev:

Tiara pravi ...

Obe sta fantastični. Prav vse je super od barv do oblik.

Snežinka pravi ...

o, kako sta lepi

Maja pravi ...

Ko sem prebrala naslov, me je prav zanimalo, zakaj si ju tako poimenovala! Zdaj vidim, vidim pa tudi v katerih barvnih kombinacijah se bo sukala tvoja letošnja kolekcija! Superca sta.

Sonja pravi ...

Čisto dobre vesoljske kreacije so :) tista prva pa za pikico vodi pri meni.

Princeska pravi ...

uf :O kakšne kombinacije :O tudi pri meni 1. mejčkeno vodi, ker je zelena. saj veš, že lorca je opeval zeleno :)))

chamade pravi ...

dve ogrlice zelo, zamisel odpoklic barvo z uporabo prilepite na črnih biserov je odlično, oblik modrega ovratnika odlično, sodobno softens malih biserov, bis bravo!
Francija, Chamade (google prevod ;p)
http://recreationschamade.blogspot.com/

BojaMoja pravi ...

Ojoj ... kako ti pa je uspelo narediti zelen obesek? Res je vesoljski :)))
Mi smo doma v fazi robotov in vesoljcev in če bi tale obesek pokazala mojemu Matevžu, bi sigurno takoj našel primerno zgodbico :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...