petek, 27. februar 2009

Ježek




Prijateljica je potrebovala čestitko za darilo, pa sem si pomagala s predlogo 19 na blogu Just Christmas and birthday cards. Ježek je od Penny Black, set štampiljk pa sem dobila z raketno hitrostjo iz Glitter Pota. (Ne, nihče me ne plačuje za oglaševanje;)) Ampak: naročiš v petek popoldne, ko se ti čisto odtrga, ko vidiš ježka, ki se guga na gugalnici iz rož ipd. Zvečer dobiš potrdilo, da je paket odposlan. V ponedeljek, ko prideš iz službe, te čaka paketek in že štemplaš in barvaš - perilo in prah ne pobegneta, zelo potrpežljivo čakata.
Pozdrav v slogu Snoopyja, ki je v depresiji ves teden in oživi za vikend: Yeeeeeeeeeeeeessss, petek je, pa še konc tedna je. Kristina

3 komentarji:

Tiara pravi ...

Kjuti ježek. In res vse pohvale tej ekspresni dostavi, jaz ponavadi čakam in čakam in čakam, da že pozabim kaj sem sploh naročila ;).

Alenka pravi ...

Ti si tudi na ježke padla :),:),meni so tudi tko cortlih. Nastala je lepa čestitka. V vsem si mojstrica.
Tudi jaz sem prvo pošiljko iz te trgovine dobila v štirih dneh, potem sem pa čez par dni spet naročila, pa jo že 1 mesec čakam.Lahko si srečna.

Snežinka pravi ...

Kako lep ježek:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...