četrtek, 26. februar 2009

Kufr?




V zadnjem času precej delam mokume gane - je pa za tem cela štorja. Ko se kaj ne morem zlahka odločiti zelo rada žrebam. Lani ob novem letu sem našla en ameriški blog, kjer naj bi izbral besedo, ki te bo spremljala celo leto. Mene ni "klicala" prav nobena, pa sem jih natisnila in izžrebala "no" - ne. Totalen šok in nerazumevanje za kaj gre, ampak čez leto dni, letos januarja, se mi je enkrat kar posvetilo, za kaj je šlo. Letošnje izžrebane vam ne izdam, ker bom spet šele videla kako me bo v resnici spremljala. Ko bom pa našla naslov bloga, vam ga bom pa napisala. Zakaj tako dolgovezenje? Ker se mi je ob novem letu posvetilo, da bi lahko tako tudi določala, kaj bom delala iz poligline. Pred prazno mizo in pred novo kolekcijo zapadem namreč v "overdrive", nekakšno poplavo idej in potem bluzim in ne naredim nič. Letos pa sem iz beležke idej, ki si jih stalno zapisujem, izpisala na listke vse, kar me še vedno vsaj malo mika narediti - in izžrebala prvi dve. Kot ste verjetno že opazili sta to bili mokume gane in iztiskanje - extruding. Bilo je časovno zelo učinkovito, ker sem se trmasto zagrizla v ti dve tehniki in nisem zavlačevala. Rezultat pa - mami, kva si pa nardila ta kufr? K sreči samo za rdeč kvadraten votel obesek, narejen po navodilih Natalie iz lanskega Euro Carnivala. Objavljam ga za Majo, četudi se katastrofalno sveti, ampak mokume gane se lepo vidi. Mimogrede, kufr je že zaplenila znanka. Za piko na i pa še starejša zbirka, ki je tudi v celoti našla nove lastnice. Fotke so še iz časov pred digitalcem - ogrlice sem direktno poskenirala. Lep konec tedna. Kristina

4 komentarji:

Tanc pravi ...

Super ogrlice!
Tale overdrive, bluzenje in posledično nedelo pa tudi jaz poznam. :) Ampak ideja z listki je pa super. Jo moram sprobat.

Alenka pravi ...

zelo lepe ogrlice in kar precej jih je. Ti le brskaj po zapiskih in vedno izžrebaj nove, da bomo lahko občudovali. Ne bi se branila biti lastnica nečesa , kar ti izžrebaš.

Maja pravi ...

Kufr? Tale je lušna! Si kar mislim, katera je to prijavila! Ampak je zanimiva oblika! Všeč mi je, ko greš od znanega v nove smeri! Mokume je spet lep. spet se "vidi"!

hali pravi ...

Mokume je poln presenečenj, ane? Barvna kombinacija je pa cukr :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...