ponedeljek, 23. februar 2009

Ljubezen do Francije






Razne igre na blogih so mi zabavne. Na blogu RhondaMum so vabljeni vsi ljubitelji Francije da pokažejo, kaj jim je še posebej pri srcu. Definitivno sem ljubiteljica te lepe države, le bolje bi bilo, če ne bi bila naseljena s Francozi (seveda so izjeme). Ampak ne povedat, ker tega ne bom napisala v francoščini.
Here are some French books that I like a lot - I am participating in a game on RhondaMum blog.
Voila quelques livres francais que j'aime bien - je les montre pour faire part d'un jeu sur RhondaMum blog.

Zdej pa grem kar po francosko, brez pozdrava.

2 komentarja:

Maja pravi ...

Joj, se ti pridružujem s Francozi! Ne morem pežvečit kirurških rokavic in srebrnih sandalčkov!! Če ne bi bilo Ellen, bi se mi zamerili čist do zadnjega klina!

chamade pravi ...

zelo zelo klasična, da izbira, so dodeljene na področju izobraževanja,
Marcel Pagnol me pozorno, ker sem se rodil v Marseillu in vem hribih, kjer je malo Marcel preživel počitnice.
Jaz sem popolnoma nepoučeni o zgodovini Slovenije, ampak sem zelo zainteresirane.
S spoštovanjem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...