četrtek, 19. februar 2009

O debelini izdelkov


Zdi se, da moji izdelki iz poligline sledijo naravni progresiji. Par let nazaj sem vedno izdelovala tanjše obeske, zdaj pa roke tega ne želijo več narediti. Obeski so vedno zajetnejši, tako kot avtorica, pri oblikah me - logično - pogosto zanese v krog, pa tudi v nepravilne oblike. S simetrijo se ne razumem najbolje.

Pri današnjih obeskih sem preizkusila "stiskalnico" (extruder) za poli, ki sem jo priesla iz Anglije. Glede na staro stiskalnico, kjer si skoraj zlomiš roke, je ta prava pesmica, saj deluje na navoj. Lep zimski dan. Kristina

4 komentarji:

polonap pravi ...

Pozdravljen čisto frišni blog!
Hecen profil. Jih že poskušaš oženit?

Kristina pravi ...

Hvala za pozdrav - ta komentar - čisto prvi bo imel posebno mesto. Kar pa se tiče porok - no ja se bližamo, najstarejša bo 16.

Maja pravi ...

Juhu!!! Opogumila si se! Čestitke iz vsega srca!

Princeska pravi ...

vau!! super oblike in skominirane barve :) in podzravljena, nova spletična :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...