sobota, 21. februar 2009

Še za drugo nečakinjo


Ta teden je praznovala še druga nečakinja in zanjo sem uporabila Whiff of Joy deklico in skico 74 mojomonday.blogspot.com. Par tednov nazaj sem imela en napad pa sem si natisnila vseh 70 skic s tega bloga, ker jih res občudujem. Seveda sestaviti lepo voščilnico ni samo po sebi umevno za čist zeleno čestitkarco. S tole nisem bila prav zadovoljna, nekaj ji manjka, seveda pa na zalogi nimam nobenih tazaresnih okraskov - metuljčki bi prišli prav.Hvala za vse včerajšnje komentarje in tudi danes pričakujem nasvete. Lep konec tedna in če boste maškare, preženite že to zimo. Kristina

Here is another card using a Whiff of Joy stamp from spring kit. This one is for my other niece who also celebrated her birthday recently. I used mojo 74 sketch (mojomonday.blogspot.com) because I admire the sketches and the cards on the blog. A few weeks ago I printed all 70 sketches to have them at hand. But to make a good card isn't obvious. I am not entirely satisfied with this one - as if sth is missing. Being a beginner card maker I don't have any real embellishments - I could do with a butterfly or sth similar. I'm looking forward to your comments and advice. Have a nice weekend. Kristina

4 komentarji:

Maja pravi ...

Veš "biti zelen" je stvar definicije oz. zornega kota s katerega gledaš. Z mojega tale voščilnica ni delo nekega gringota, pač pa mojstrice. Super se mi zdi, da si nadaljevala temo s pikicami, pa tudi barvno si jo lepo skombinirala!

McCrafty pravi ...

Tudi meni se dopadejo pikice in mislim, da tale čestitka ne potrebuje nobenih dodatkov.

K pravi ...

Nak, prav zagotovo ji nič ne manjka :)

Mojca pravi ...

Popolna je. Barve se tako lepo ujemajo in pikice tudi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...