nedelja, 22. februar 2009

V tretje ...











Ko sem že ravno pri čestitkah še tretja, ki sem jo naredila pred kratkim za darilo po predlogi mojo 69. Modra od podlage je moj najljubši odtenek modre.

Here is another card which sort of rounds up my recent cardmaking. It was also a gift for somenone dear and the blue used here is my favourite.

Les trois cartes que je viens de montrer sont des cadeaux pour mes deux nieces et pour ma soeur. J'ai utilise les plans proposes par "Whiff of Joy challenge blog" and "Mojo monday". J'aime beaucoup le bleu sur la carte la dessus.

Teden pred mano je natrpan z obveznosti zato za vnaprejšnjo rezervo še nekaj "ekstrudiranih" obeskov. V pištolco daš 2-3 cm visok valj poligline, špaget, ki ga dobiš pa je čez celo mizo in ga je nekako treba porabiti.

The week ahead will be a very busy one - so here are a few more polymer clay pendants . When I start using my extruder I get such long spaghetti and I simply have to use them.

La semaine prochaine sera bien remplie et voila encore quelques pendentifs faits au "clay gun". Les spaghettis qu'on obtient sont si longs qu'il faut les utiliser.

Lep teden. Have a nice week. Bonne semaine. Kristina

5 komentarjev:

Maja pravi ...

Sem pozabila, da ste mel gorenjci že počitice (zato najbrž tudi čas za rojstvo bloga). Kaj naj rečem: rjavo črna bi kar odnesla!! Sta fenomenalna!

Tiara pravi ...

Lep nakit, dobro si porabila tele špagetke. Čestitka je pa tudi super.

K pravi ...

Najprej sem malo vrgla okice ven pri zlati na črni osnovi, ampak ko sem prišla do ta tretje, si me prepričala, da je roza-zelena kombinacija uau. Do zdaj sem se ji precej uspešno ogibala ...

Princeska pravi ...

vauuu, ta tretja je kot naročena po mojem okusu :) super ti gre s fimom.

chamade pravi ...

je trouve ces pendentifs très sympathiques, c'est tonique, un joli style, bravo !!
=
Najdem te obeski zelo lepo, da je tonik, lepo slog, bravo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...