petek, 20. februar 2009

Whiff of Joy challenge




V ponedeljek mi je poštar prinesel paketek of Whiff of Joy - spring kit. Ko sem videla luštkane punčke in fantka, sem se kar topila, sploh ker so to moje prve štampiljke z osebicami. Ja, mislite si kar si hočete, ampak nimam še nobene Tildke ali kaj podobnega. V čestitkarske vode me je na nov način potisnila Maja (polipap), saj sem z njenega bloga začela obiskovati čestitkarske izzive in čez noč postala zasvojena - še s tem, poleg vsega ostalega. Prej sem na leta delala čestitke izključno za Božič in novo leto. Naj vam punčica na sliki polepša dan. Kristina
Aja saj res, čestitka je za mojo drago nečakinjo Matejo, ki je prejšnji teden praznovala 25.rojstni dan. Naj ti življenje natrosi na pot čimveč rož brez skritih trnov.
On Monday I got Whiff of Joy - spring kit and I was immediately hooked. I spent all day stamping and colouring. The stamps are special for me because they are the first cute character stamps I bought. I blame Maja (polipap.blogspot.com) because I started visiting challenge blogs when I saw the links on her new blog in October. I wish you a lovely Friday and weekend.
Oops, the card is for my lovely niece Mateja. She was 25 last week. Mateja I wish you every joy and happiness.




10 komentarjev:

moi pravi ...

O, je cartkana.
A ne da, si kar zasvojen s čestitkami, ko 1x noter padeš ;)
Sama sem jih prej tudi delala le za NY in rd, pa še to zadnji trenutek, tako niso imele niti dovolj časa, da so pravočasno prispele. Sedaj pa ...
Želim še veliko ustvarjalnih užitkov ;)

moi

Mojca pravi ...

Boš videla kako se bo tvoja zaloga štampiljk počasi začela večati. Rataš prav zasvojen in potem samo še barvaš, sestavljaš.... Čestitka pa je superca. Daj hitro še kaj objavi. Lp!

MarikaGabez pravi ...

Lepa čestitka, čudovito sestavljena in lepo barvita.
Drugače pa pozdravljena na blogerski sceni in zelo me je pritegnil tvoj naslov bloga, kot tudi profil. Nekaj kar se zelo vtisne v spomin.

Alenka pravi ...

Pozdravljena, še ena ki jo je napadel virus čestitkarstva. In to kar dobro.Zelo lepa čestitka.Lepo narejena in skombinirana. Tvoj blog bom najbrž večkrat obiskala.

polonap pravi ...

aaah, j'adorrrrrre le fait que tu blog en trois langues...

Maja pravi ...

Superca čestitka. Všeč mi je barvna kombinacija, najdem nekaj "old rose" v njej. Sem vesela, da bom lahko pristavila lonček za odtise!

mia.t pravi ...

A very sweet card with nice colours!! Thank you so much for visiting my blog and leaving such a nice comment ;0)
Hugs Mia

Kim Dellow pravi ...

A very pretty card. Lovely colours. Kim

Cardmaking Galore pravi ...

Cute card - love your colouring

Naoual pravi ...

Great card! Good luck with the call!!

xx Naoual

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...