ponedeljek, 16. marec 2009

Bonbonček 2







V leže se kaj veliko ne da ustvarjati, da pa se "doodlati", čečkati in kracati in ravno to sem počela pretekla dva dni. Kot naročeno je bilo krackanje del izziva na One stop craft challenge, pa še skica mi je bila všeč, sem se odločila, da sodelujem.

Hči številka 2 pa je izžrebala drugo dobitnico bonbončka in to je ...


HALI,


ki je 15.marca komentirala:"Super ploščice in tudi jaz imam vse pripomočke doma... samo skombinirat.....


ISKRENE ČESTITKE HALI IN SPOROČI NASLOV.

Vsem želim lep zadnji zimski teden. Kristina

10 komentarjev:

bolha pravi ...

Čestitke Hali! :) si pa lepo kracala, sem mogla it še enkrat pogledat, če res ni kaka štampiljka. :)
Lp, Nataša.

K pravi ...

Kracanje, kaj? No, zame bi bil to kar spodoben dosežek!

Čestitke Hali, ki bo za ploščico v svoji hiški zagotovo našla lepo mesto.

In pri meni te čaka blogerska nagrada.

Maja pravi ...

A to si leže naredila!!?? Jaz leže še ležat skoraj ne znam:))

Čestitke Hali!

Donna pravi ...

Fabulous card, love the little flowers they are so cute. Thanks for joining us at the one stop craft challenge. Donna x

Tatjana pravi ...

To ni krackanje to je ustvarjalnost!

hali pravi ...

Jeeee imam srečo pri domačih sladkarijah :-) ( 1x sem že pri Mccrafty dobila). Hvala!

moi pravi ...

Čestitke Hali!

Kracanje! Jaz ga ne vidim ;)
Ploščice so pa superca.

moi

Paula pravi ...

Lovely card and a great take on the sketch. Thankyou for taking part in the One Stop Craft Challenge.
Paula xxxx

Sharon pravi ...

This is gorgeous. The flowers are perfect. Thanks for joining the One Stop Craft Challenge.
Sharon xx

Maggie Bob pravi ...

Thanks for taking part in the challenge using my sektch. I love the earth tones of this card. Good luck!

xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...