torek, 24. marec 2009

Darilo in poskusi




Kadar začnem kaj poskušati, včasih dolgo ni nobenega omembe vrednega izdelka. Poli gel me vedno znova izziva, vedno mi pa tudi gre kaj narobe. Okrogli ponarejeni mozaik je po mnogih poskusih prvi izdelek, kjer se mi zdi, da sem dosegla tisto, kar sem hotela - vendar zgolj kar se tiče tehnike in postopka. Upam, da se bom v kratkem lahko lotila izdelkov - če seveda ne bom preveč praznovala ;)).


Moram pa pokazati še lepotico, ki mi jo je podarila Majda (Fimolandija). Hvala še enkrat, Majda, s ponosom jo nosim.


Lp pozdrav Kristina

6 komentarjev:

Anja pravi ...

O, tole so pa hudo drzne barve. Ampak čisto pomladi primerne :)
Mozaik pa je spet nekaj, kar jaz prvič vidim. Super.

Tatjana pravi ...

Darilo sem danes že občudovala, tudi mozaik je zelo lep. Ti si sposobna hkrati praznovati in ustvarjati!

Alenka pravi ...

Tale mozaik prav dobro izgleda, Verižica je pa tudi prav lepa, živahnih barv.

Tiara pravi ...

Poskus ti je zelo lepo uspel in verjamem, da bodo izdelki čudoviti.

hali pravi ...

Verižica je prekrasna - drzne barve in prav lepo pride kombinacija.
Uf tale tehnika je pa tudi zanimiva, no krasen končni izdelek je!

Tanc pravi ...

Zanimiva tehnika. Čakamo nadaljevanje. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...