petek, 20. marec 2009

Doodling



Tole nadoodlano rožico sem pobarvala v pastelnih tonih. Že dolgo občudujem razne ameriške voščilničarke, ki uspejo z zelo čistim, minimalnim pristopom narediti nore izdelke in sem sklenila, da jih poskusim posnemati. Na enobarvno podlago, na primer, dajo 3 kroge iz raznih dizajnerskih papirjev ali pa par kvadratov, kak trak, nekaj ponarejenih šivov in to je to.

Glede na vzore sem še vedno dala gor preveč, čeprav mi je končni izdelek dokaj všeč. V pomoč mi je bila predloga cardpositioning systems.

Malo manj pa so mi všeč aqua pro markerji, ki jih ne morem nikakor pogruntati in dobro uporabiti. Cena sicer ne laže, ampak še zmeraj so precej predragi za tisto, kar dobiš od njih. Če ima katera kakšen nasvet v zvezi s tem, bo zelo dobrodošel. Lep vikend Kristina

14 komentarjev:

Anja pravi ...

Super si skombinirala tole voščilnico :)

hali pravi ...

Krasne pastelne barve si izbrala, mi je všeč!

bolha pravi ...

Lepa čestitka. Za te markerje pa nimam nobenega nasveta, ker barvam samo z akvarel barvicami ali distreserji. Žal.
Lp, Nataša.

Tanc pravi ...

Zelo lepa čestitka! Tvoje "dudlanje" je odlično! Tudi meni je najbolj všeč "minimalističen" slog.

Tatjana pravi ...

Super čestitka super mojstrice.

Damjana Ž. pravi ...

Takšen "minimalistečen" pristop je tudi meni strašno všeč.
Lepo ti je uspelo.

Tiara pravi ...

Lepa čestitka in dobro si skombinirala barve.

Maja pravi ...

Čestitka je super! Kar se pa markerjev tiče, je vsa skrivnost v papirju! Z aqua markerji ne boš nikoli dobila takšnega učinka kot z alkoholnimi, kajti alkohol je tista skrivnost, ki ne pusti sledi, voda jih pa. Papir pa ne sme imeti teksture.

Alenka pravi ...

Super čestitka, lepo skombinirana.Kar pa se markerjev tiče, sem tudi jaz razočarana, sem mislila , da je z njimi bolje barvati, kot z akvarelnimi svinčniki, pa ne. Razlika je mogoče samo v intenzivnosti barve.

Katarina pravi ...

Super čestitka. Ko bi jaz imela take ideje in smisel za estetiko. Ravno prav vsega in super barvna kombinacija.

Kim Dellow pravi ...

That is gorgeous. Is it your own doodle? It is wonderful. Kim

moi pravi ...

Preprosto lušna!

Z markerji ne bo nič, jih nimam, nekaj so že uporabnice povedale.

moi

zabica67 pravi ...

Hoj! Na papirčkanje se spoznam ko krava na boben, ampak vseeno lahko rečem, da mi je čestitkica všeč!Si jo dobr nadoodlala!LPM

MarikaGabez pravi ...

Čudovita je!
Všeč so mi ti pastelni toni, pikice tu, pikice tam....
O markerjih pa žal ne vem nič, ker jih ne uporabljam, ne enih ne drugih. Še tisto, kar sem mislila napisat kot predlog, je ovrgla Maja. Mislila sem, da če so na vodni osnovi, moraš ravno uporabljat grob in zrnat papir iz večih plasti, da lahko dosežeš prelivanje, pa sem se očitno motila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...