sreda, 25. marec 2009

Komaj čakam




Danes sem dobila epošto od Helen iz Anglije, ki je lani in letos organizatorka delavnic poli v Nottinghamu. Udeležencem pošilja seznam pripomočkov, ki ga moramo prinesti s sabo. Yeeesss, tako blizu smo že, da se lahko že pogovarjamo o tem. Ne morem dočakat... da vidim lanskoletne znanke in znance, da se odklopim in tri dni samo fimam (polijam??!??), da seveda nakupujem v Hobbycraftu, zvečer reglam z Majo in Majdo ... :-D.


Spomini so tako zaživeli, da moram takoj objavit kakšen izdelek od lani.


V Donnini (ja, super zvezda Donna Kato, ki je najbolj preprosta in dostopna oseba in neverjetna učiteljica) delavnici smo delali odpilene broške in velikanske perle. Ko sem doma končevala izdelek, sem namesto celih naredila polperle. Ogrlico zelo rada nosim.


Lp Kristina

17 komentarjev:

Maja pravi ...

A veš, da je ta še bolj mega, kot če bi naredila cele perle!! V to si namreč vložila še čisto svoj stil in tako je ogrlica postala Donna ala Kristina!
PS.
Uh, Anglija je res že skoraj tu. Moram poklicat Jasona, da nas bo spustil v hotel!

Sonja pravi ...

Wauuuuu, tole pa je ogrlica za vikat.. ali pa kar onikat. Super je in tole bi tudi jaz z veseljem nosila. In bila ob tem pošteno važna :)

hali pravi ...

Uuuu ženske...malo vam zavidam tole vaše fimanje v Angliji...tele "polperle" so krasne!

Tatjana pravi ...

Upam da boste vse tri neskončno uživale v Angliji in se vrnile polne novih idej. Pack lightly!!

Damjana Ž. pravi ...

Enostavno čudovito!

Princeska pravi ...

oooo, kakšna krasota!! ful noro, bi se temu reklo :)

to o delavnicah se pa super sliši. res za dušo.

Anja pravi ...

Tole je pa mega. Čisto odpuljeno :)

Alenka pravi ...

Super je tale ogrlica. V Angliji uživaj, veliko novega prinesi od tam, tako idej kot izdelkov- se mi že sline cedijo.saj boš pokazala , pa povedala- ane?

zabica67 pravi ...

Ja, tale je res dobra. Te prav občudujem, ko sprobaš toliko stvari in raziskuješ in raziskuješ.... LPM

K pravi ...

Perfektne perle! Skrajno uživajte v Angliji. Jaz sicer vem, da mi bo malček žal, ampak fasada je pač prej na vrsti kot moje igračkanje.

Tanc pravi ...

Zelo lepe kombinacije! A lahko napišeš malo več o teh delavnicah v Angliji? Sm firbec. :)

Suzy pravi ...

Pa sem najdla še enga od blogov, ki je izginil izmed mojih priljubljenih.
Pa sem nekaj lepot zamudila. :( Bom nadoknadla, ampak zdej šibam. Samo shranit ga še utegnem :)

Tiara pravi ...

Zopet sem brez besed, saj je tale ogrlica naravnost čudovita in sem samo stala in gledala.

Katarina pravi ...

Tele ogrlice se pa spomnim iz avgusta, ko sem za 5 minut prišla v šolo. Tako enkratna je, da mi je že takrat takoj padla v oči.

Katarina pravi ...

Aja, pa še to. Upam, da boš enkrat med počitnicami imela tud ti čas organizirat kakšno delavnico. Se priporočam.

moi pravi ...

Krasna ogrlica, nič čudnega, da jo rada nosiš.

moi

Renata pravi ...

Mega ogrlica, krasne perle!

lp natka

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...