sreda, 04. marec 2009

Ostale azteške


Vse ogrlice so narejene s tehniko Eugene Topine - motiv sestavlja žica, ki se pritisne v poli, nato je pobarvana s Pearl-ex prahom. Ko sem pred časom začela delati s to tehniko, se nisem mogla ustaviti, kar bo opaziti tudi iz naslednjih objav. Lp Kristina

PS : Pričakujem komentarje - kolikorkrat komentirate, toliko listkov bo šlo v klobuk.

Here are some more necklaces made according to Eugena Topina's technique. I used wire and Pearl-ex powders. I'm looking forward to your comments - if you leave many comments during the week you have more chances to win the candy.

Ces colliers sont tous fait selon la technique d'Eugena Topina. On utilise du fil pour faire le motif et on colorie avec des poudres Pearl - ex. Je vous invite encore a laisser des commentaires , ainsi vous avez plus de chances d'obtenir le prix de cette semaine.

12 komentarjev:

Sonja pravi ...

Za tehniko slišim prvič, saj nisem nek hud fimaš, so pa zato rezultati super. Prav dobro pride in izgleda hudoooo zakomplicirano :)

Snežinka pravi ...

oo, tista modra spodaj je takoooo lepa.

tatjana.ignatov pravi ...

Just lovely.

Maja pravi ...

Ne samo, da se sliši zakomplicirano, ampak tud je! Ti imaš roko za to in VELIKO potrpljenja! Meni so fantastične vse, saj sem ti že povedala.

K pravi ...

O, leva zgoraj je čudovita! Kire hude tehnike, jaz pa nič ne poznam. Vedno bolj se mi gre na tiste poli dneve v UK ...

Eugena pravi ...

Kristina, I love your necklaces! It is always interesting to see the personal twists that people add to this technique. Your geometrical designs are very nice, and I especially like your color gradations. I also see that you are not using any resin or 3-D glaze on these pendants, like I do. Is this intentional?

McCrafty pravi ...

Tele so pa fantastične, vse po vrsti ! Kapo dol...

chamade pravi ...

ils sont superbes, j'aime beaucoup,
et merci de me faire découvrir Eugéna Topina, cette technique est très interressante, le résultat très beau, subtil aussi.
je les préfère comme les tiens, pas brillants.

Princeska pravi ...

uf, kaj takega. prvo, kar se mi je utrlo v glavi, je bilo: a se kaj takega da?
očitno se :) tu je dokaz. in prekrasne barve. zopet čudovito.

Alenka pravi ...

Te ogrlice so čudovite, ena lepša od druge. Pa tudi prvič vidim, tako obdelan fimo, super. Samo to pa je enega dela, če uživaš in praznikuješ svoj rojstni dan , le naprej. Komaj čakam nadaljevanje serije.

hali pravi ...

Spet nekaj novega s poli glino...jao bravo vse so krasne... težko bi se odločila, katera je moja favoritka. Pa saj se mi ni treba ane? :-)

Tanc pravi ...

O, nova tehnika. Tvoji obeski so odlični!
Upam, da mi sedajle pa vendarle uspe poslati komentar. Tvoj blog mi je MUST SEE in sem dostikrat slabe volje, ker ne morem pustiti komentarja (že od prve objave naprej).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...