torek, 17. marec 2009

Penny Black challenge


Sem vsa zadovoljna, ker mi spet dela računalnik. Ko sem bila že jaz v razsutem stanju, je bil solidaren z menoj in se je še on začel sesuvati, kar pa me ne navda s kakšno hvaležnostjo, ampak s čisto paniko. Moj najcenejši (nasprotje od najdražji) se je v teh dneh intenzivno ukvarjal s svojo mrcino in je imel še to veselje, da me je reševal malwarea, spywarea in trojancev. Upam, da bo zdaj za nekaj časa mir. Tudi avto naj bi bil sedaj v redu - prvi dan, ko sem zbolela, je tudi tam spustila guma. Zdaj ne vem, a to res kaj pomeni? Globoka filozofska vprašanja bom raje reševala od jutri dalje.

Danes pa pokažem samo nakičkano voščilnico po shemi Penny Black, ki sem jo naredila včeraj v stanju globokega stresa.

Se beremo čez par dni, ko si opomorem od šoka da sem spet v službi.

Lp Kristina

12 komentarjev:

Jana pravi ...

Čestitka je zelo simpatična in čisto prav nakičena.


uf, še dobro da ni ta teden še petek 13. :)

Alenka pravi ...

Luštna čestitka, te štempiljke Penny Black so meni zelo všeč.Mislim pa da ni preveč nakičena, ravno prav( Joj kakšne so šele moje!)

McCrafty pravi ...

Jaz pa mislim, da je ravno prav načičkana :) bele rožice prav lepo poživijo čestitko.

Tanc pravi ...

Načičkanost je stvar okusa. Nekaterim je preveč, drugim premalo. Meni je predvsem všeč, ker je s stilom. Vse skupaj je smiselno povezano. :)

Katarina pravi ...

Tvoje čestitke so ful kul. Jest kar sline spuščam, ko brskam po blogih. Očitno je bil prejšnji teden nekako čuden. Pri nas so crknile žarnice v prav vseh sobah!?!

Tiara pravi ...

Zelo lepa čestitka v super barvni kombinaciji.

Kath pravi ...

Hi Kristina and welcome to PBSC...so glad you decided to join in the fun....beautiful card for the sketch and love your cute image...thanks for playing along this week and we hope to see you often...Hugs Kath xxxx

Tatjana pravi ...

Ni čisto nič načičkana, prav lušna je. Reševanje globokih filozofskih vprašanj pa raje pozabi in se posveti prijetnejšim stvarem.

moi pravi ...

Lušne rožice, ki popestrijo, super barve, mi je všeč.

Glede ostalega pa: ko ma hudič mlade, jih ma več ;)
Kaj češ.

lp, moi

hali pravi ...

Krasna čestitka...zajček je tako "cart"

Kim Dellow pravi ...

What a cute card. Love the image and your colouring. Kim

MarikaGabez pravi ...

Hudo lepa!
Vedno sem očarana, kadar vidim koščke čipke na voščilnicah.

Ps: upam, da sedaj vse deluje tako kot mora...mislim bolj tehnične stvari.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...