četrtek, 05. marec 2009

Pisanice


Sem hotela obrezat sliko da bi izgledala bolj normalna, pa mi je samo nagajalo. :-P

Hvala za vse komentarje, jih zelo cenim. Kristina

11 komentarjev:

McCrafty pravi ...

Pusti rezanje slike, obeski so FANTASTIČNI! Vse mi je všeč, še posebej pa kombinacija barv...

Damjana Ž. pravi ...

Se strinjam z McCrafty, važna je vsebina fotke, ne pa fotka. (tolažim tudi sebe). Čudoviti obeski, toliko bolj ker sem kdaj probala mečakti poliglino (Fimo no), pa vem da ni enostavno (meni sploh ne leži).

Sonja pravi ...

Tudi meni je točno taka fotka všeč :) dobro zgledajo tile tvoji žičkasti mozaiki.

Snežinka pravi ...

Tole lahko samo gledam in občudujem, mislim, da si ne bi upala niti probat.

moi pravi ...

Se ne čudim, da si "padla not". Čudoviti obeski so. Mene pa kr nekako ne zasrbijo prsti, mogoče če bi delala skupaj z drugimi....

moi

Alenka pravi ...

Obeski so spet fenomenalni, kombinacije barv super dobre- so mi vsi zelo všeč. Vedno znova se čudim, kako ti uspe.
Lp

chamade pravi ...

they are more beautiful!
I am very tempted to save myself.
I follow closely the challenge!!

K pravi ...

O hudoooo, una desna barvna kombinacija, takoj pomislim na koncertno opravo! Saj so mi vse všeč, ampak črno-rdeča z malo srebrne ali zlate - uf uf uf!

hali pravi ...

Uuau vsak da novo presenečenje! Krasna izbira barv!

Maja pravi ...

Ti se ne sekiraj za fotografiranje!. Mi cenimo resničen masterpiece dela, ki je na njej!!

Tatjana pravi ...

Delo prave mojstrice

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...