petek, 13. marec 2009

Ploščice 2




Hvala za vse dobre želje v komentarjih, mi zelo pomagajo.


Ploščice od včeraj in danes so bile narejene za neke vrste koledar, ki pa je bolj postal kolaž slik in besed, ki so mi všeč. So iz fima, hočem reči polija, vse barve so Pearl-ex (metalni prah) ali pa originalni metalni prah za fimo.


Dele besedil ali naslovov so prenešeni na izdelek s pomočjo tekočega fimo gela. Gre za preprosto tehniko, ki obeta veliko. Iz revije izrežemo sliko ali besedo, na tanko premažemo z gelom in spečemo po navodilih. Nato papir ob robu odtrgamo, izdelek namočimo v vodi in s prstom odstranimo ves preostali papir. Ostane nam plastična preproga, na katero se je prijelo črnilo iz revije ali časopisa. Lahko jo brez dodatkov dobro zavaljamo na nepečen poli in ponovno spečemo - vendar takoj, če ne se začne vihati, kot je vidno na nekaterih ploščicah. Lahko pa jo pritrdimo na že pečeno ploščico z lepilom za servietno tehniko. So še druge možnosti, ki pa se meni niso obnesle najbolje. Zelo rada preizkušam gel in njegove možnosti, a je to trenutno na stranskem tiru. Ko bi le mogla delati 10 stvari naenkrat.


Za zaključek je ploščice obvezno polakirati, da se prah ne obrabi in opraska. Mnogi ne marajo sijaja, ki ga da noramlen lak za poli ali že sam zapečen gel, ki se sveti. Zato čez vse za super učinek lahko nanesemo mat lak za akrilne barve (osebno zelo rada delam s Pebeo, ker ima dobro UV zaščito).


Uf, sem se kar upehala, ampak sem vseeno bistveno boljša danes. Lp in lep konec tedna.Kristina

7 komentarjev:

moi pravi ...

Hitro okrevaj!
Ploščice pa so čudovito drugačne. Super ideja!

lp moi

Snežinka pravi ...

Super so te tvoje ploščice, sam..kaj nas čaka, ko se pocajtaš, če že zdaj take lepote delaš.

K pravi ...

Všeč so mi, sploh tista roza, ker je zelo kolažna.

Tatjana pravi ...

Super izgleda. Kdaj boš imela kakšno delavnico za telebajske kot sem jaz?

Alenka pravi ...

Spet super ploščice in tako lepo si opisala kako delat z gelom. Sem ga zadnjič enkrat kupila, pa še nič naredila- pospravila in rekla, čez 7 let vse prav pride. Zdaj vem, da še bolj prav pride, če ti kdo postopke malo bolj po kmečko razloži. Super si , hvala ti. Hitro okrevaj.

Tiara pravi ...

Tudi tele ploščice so svetovne. Res imaš noro dobre ideje, ki jih lepo uresničiš.

Tanc pravi ...

Odlične ideje! Bo treba enkrat sprobat, sploh ker si tako vredu napisala postopek.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...