sobota, 14. marec 2009

Ploščice 3


Še malo stare rezerve, ki mi pomaga pri pogostih objavah. Ne pozabite na drugo žrebanje, ki bo v ponedeljek in še pokomentirajte.


I am choosing the second winner ob blog candy on Monday - don't forget to leave some comments.


Je choisirai la deuxieme personne qui aura un prix ce lundi - je vous invite a laisser des commentaires.

Lp Kristina

11 komentarjev:

Tatjana pravi ...

Saj vem da se ponavljam - super so!!

Princeska pravi ...

kar kliče po kopiranju :P krasne!

Alenka pravi ...

Dobro izgledajo tudi te in barve so tako lepe.

Sonja pravi ...

Čudovite ploščice so. Hvala za navodila iz prejšnjega posta, ki sem ga nekako uspela spregledat :(
Mogoče pa tudi sama kdaj poskusim, saj imam tekoči fimo že dolgo doma, pa ne vem, kaj z njim. tisti moji prvi poskusi mi niso bili všeč.

bolha pravi ...

Super ploščice. Imam fimo, imam cajtng, imam tekoči fimo, samo pri meni ne bi tudi približno kaj takega ven prišlo. :)
Lp, Nataša.

K pravi ...

Vsake naslednje so mi bolj všeč, se mi zdi. Imam fimo, imam fimo liquid, ampak zakaj nikoli ne znam najt pravih besed iz cajtnga??

Anja pravi ...

Vau, stoj in glej. Tvoj nakit je enostavno prekrasen, ploščice so pa čisto poglavje zase ;)
In tole o fimo liquid sem prvič slišala, jaz sem ga uporabljala drugače, bo treba tudi to poskusiti ;)

N pravi ...

Še ena krasna ideja za fimo. Jaz če ne bi bilo tebe ne bi niti vedela za fimo gel ali fimo prah. Besede pa itaq kar skočijo s strani raznih cajtengov.

hali pravi ...

Super ploščice, in tudi jaz imam vse pripomočke doma...samo skombinirat, d abo tako lepo....

Katarina pravi ...

Ojla. Res lepe ploščice. Sem dobila idejo za darila prijateljem, ki se selijo v novo stanovanje. Hvala

moi pravi ...

Ploščice so zakon.

Na mojem blogu te čaka nagrada.

lp moi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...