sobota, 07. marec 2009

Ponovno rožce


8 komentarjev:

Tatjana pravi ...

Ena je lepša od druge. Ne morem se odločit katera mi je bolj všeč.

K pravi ...

Kaj ti delaš mojemu srcu ... ;) Una na sredini spodaj je za past v nezavest!

chamade pravi ...

wouaoooohhh!!! they are more beautiful!
bravo !!!

Alenka pravi ...

Spet take lepote, da ne dojemam.Tole mi je vedno bolj všeč, pa kolk različnih motivov. idej imaš najbrž za 100 let.Le tako naprej.

Snežinka pravi ...

Super, pa kadaj ti uspe vse to naredit, same pohvale.

N pravi ...

Pomladne krasote ujete v poliglino, tudi trakci so fenomenalni

hali pravi ...

Roza in vijola so moje favoritke :-)

polonap pravi ...

Všeč mi je kako jih pofotkaš, v takih lepih serijah in s temi nežnimi trakci...
a bi delila z nami kje jih kupiš?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...