ponedeljek, 09. marec 2009

Prvo žrebanje










Me napada bolezen, zato bom bolj kratka. Mlajši del družine me seveda obvešča, da če je nekdo bolan nima kaj delat na kompu - ha ha, tako hudo pa še ni.

Najprej še o vrvicah, na katere montiram te obeske - tiste bolj široke in prosojne so iz organdija in sem jih kupovala v Prometeju po tri skupaj v prosojni plastični škatli(barvno usklajene - 3 toni roza, modre..). Žal ne vem proizvajalca. Ostalo pa so normalne povoščene vrvice, ki se kupijo na metre.

VSEM ISKRENA HVALA ZA PRIJAZNE KOMENTARJE, KI MI DAJEJO POLETA. Hči številka ena je po dolgem mešanju in mešanju iz napolnjene torbice izbrala komentar od ponedeljka, 2.marca :




Tiara pravi... Joj kakšne lepotice si pripravila. Sem kar stala in gledala.....

ČESTITAM TIARA, PROSIM OGLASI SE NA ENASLOV IZ PROFILA, DA ČIMPREJ POŠLJEM NAGRADO. Od tele objave dalje pa spet vsi komentarji štejejo za žrebanje 2 prihodnji ponedeljek.

Za zaključek te kolekcije še zadnji dve sliki - jesenske in oglate.

Vsem želim lep, zdrav in uspešen teden. Kristina

10 komentarjev:

Damjana Ž. pravi ...

Paketek treh trakov iz organdija proizvaja Rayher.
Ponovno čudoviti obeski.

Pa hitro se pozdravi!

Sonja pravi ...

Juhej, tele svetlejše so pa že bolj za mojo dušco in učke :) Lepo ti gre.
Tiari pa čestitke :)

Maja pravi ...

Čestitam Tiari! Si jo zasluži, kr zelo lepo kvačka nakit! Ti se pa kar hitro pozdravi!

Tiara pravi ...

Naljepša hvala za darilo. Res sem se ga razveselila z vsem srcem, saj še nikoli nisem ničesar zadela na blogih. Jupi, zdaj bom dobila pa tvojo umetnijo, ki jih tako z veseljem občudujem.Hvala še enkrat.

K pravi ...

Spet perfektni obeski, ampak pri teh mi je vsaj pribliiiižno jasno, kako si jih naredila. Pri tistih prejšnjih kar nisem videla, kje se kaj začne in konča ... mojstrica!

Alenka pravi ...

Joj tele so pa še lepše, samo se ne morem odločit,ali so mi bolj včeš oglate ali okrogle.Pazi nase ,ne zdaj zbolet, ko te čaka praznovanje.
Čestitke Tiari!

hali pravi ...

Čestitke Tiari. Ti se superhitro pozdravi, tale zadnja kolekcija je pa spet en "cuker za požret"

McCrafty pravi ...

ahhhhh, spet čudiovite ogrlice ! Čestitke Tiari, tise pa le hitro pozdravi!

Tatjana pravi ...

Hitro se pozdravi. Vse o lepoti in kvaliteti so povedale že prejšnje komentatorke. Se pridružujem.

Princeska pravi ...

ooo, smo pridni :)) bravo zmagovalki!!

tebi pa veliko vitaminčkov!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...