petek, 06. marec 2009

Večna pomlad


Obožujem prve pomladne rože in vsako leto bolj se mi dozdeva, da samo vzcvetijo in izginejo, ko jih niti dobro pogledati nisem utegnila. Zato sem jih lani zvesto pofotkala in prenesla - kam drugam kot na poli. Lep sončen konec tedna vsem. Kristina

11 komentarjev:

N pravi ...

Ja, dnevi se daljšajo, sonček sije, človeka kar prsti zasrbijo ... krasna ideja, še posebej so mi všeč zvončki in kronce

david santos pravi ...

Brilliant posting!!!!
Have a nice weekend!!!!!!

Tatjana pravi ...

Že diši po pomladi. Lepa misel

McCrafty pravi ...

Super ideja in odlična izvedba!

Alenka pravi ...

Super si to naredila, tako lepo pride, sicer mi ni jasno kako to narediš je pa prav lepo.

Damjana Ž. pravi ...

Krasen mozaik.Tako bo pomlad tudi v pustih deževnih dneh!

Maja pravi ...

Kolk si pridna! Komaj uspem pokomentirati, pa je že kaj drugega gor:)))) Saj veš, da so mi tvoji mozaiki zelo všeč! Sem si celo kupila knjigo Laurie Mika, ki čaka, da grem v penzijo:)) (tko čez približno 30 let)

moi pravi ...

Tukaj jih imaš za večno. Super ideja!

moi

Snežinka pravi ...

Tole pa krasno zgleda, super si zrihtala.

K pravi ...

Čudovita ideja in odlična izvedba.

Princeska pravi ...

ooo, nekaj takega sem pa že nekaj časa nazaj občudovala v unikatu. super si se spomnila!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...