nedelja, 01. marec 2009

Vijugast mokume gane in POVABILO


Mokume gane kolekcija se izteka. Sam mokume gane na tej ogrlici je premalo kontrasten, ker sta si barvi po tonu preblizu. Seveda sem uporabila ene ostanke in spet (že tisočič) zmešala barve, ne da bi na koncu vedela kako. Všeč pa so mi bile vijuge, ki sem jih naredila z modelčkom za piškote v obliki lista v blok mokume gane. Fimo klasik v barvi kože sem uporabila za kontrast, polakirala sem samo vijuge, osnovne perle so mat.
Lepo nedeljo vam želim, jutri pa se zagotovo spet oglasite, ker se začenjajo praznovanja mojega rojstnega dneva ob koncu marca. Sledijo bonbončki in podobno - ampak več jutri.

This is one of the last necklaces from my recent mokume gane collection. The contrast of colours of the MG is bad but I liked the shapes cut from the stack using a leaf cookie cutter. I provided some contrast by putting gloss varnish on mokume gane parts, the beads themselves are matt. Visit my blog tomorrow because I am starting my birthday celebrations which will go on till the end of March when I have my birthday. Lots of candies and such... See you!

Voici un des derniers colliers de ma collection mokume gane que j'ai faite recemment. Le contraste entre les couleurs n'est pas bon mais j'aime bien les formes en zigzag coupees par un emporte piece - feuille. J'ai verni juste le MG, les perles sont mates.Je vous invite a visiter en grand nombre mon blog demain et pendant tout le mois de mars parce que je fete mon anniversaire a la fin du mois et il y aura beaucoup de celebrations.
Kristina

5 komentarjev:

Alenka pravi ...

Lepo , res ti uspevajo te ogrlice, ena lepša od druge. Se prav rada na tvojem blogu ustavim in občudujem tvoje delo.

Tanc pravi ...

Spet lepotica izpod tvojih rok! Všeč mi je, kako kombiniraš barve, da so žive, a ne kičaste. Opazne, a umirjene.

Tiara pravi ...

Uuau... tale mi je pa zelo všeč, saj je super barve.

zabica67 pravi ...

Oj! Ta spodnje zelene so mi zelo všeč. Mislim, da bom uporabila tvojo metodo žrebanja, kaj naj najprej delam. Se pri tebi vidi, da je učinkovito.LPMajda

hali pravi ...

mhmhm meni pa je všeč ideja, da so vijugice polakirane, osnova pa ne. Super je izpadlo!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...