četrtek, 26. marec 2009

Zlata ptica











Nisem kiparsko navdahnjena, a sem vseeno uživala na lanskoletni delavnici Leslie Blackford, ki izdeluje čisto posebne figurice, ki ponavadi niso luškane, ampak pristne, posebne in drugačne. Ko sem jo še osebno srečala, sem postala prava oboževalka.

Osnovna delavnica je bila, da si zamislimo pravljično figuro, ki nas navdihuje, in jo potem oblikujemo. Nekatere udeleženke v naši skupini pa so izrazile željo, da bi izdelovale maske, ki jih Leslie tudi obvlada in se je takoj prilagodila (a se spomnite Majinega svetovnega slona? pa Majdine afriške in konja?). Jaz sem se odločila za pravljično zlato ptico, ker imam živo v glavi ilustracijo ptice na zelenem ozadju in bogat, dolg "swirlast" rep. Na koncu delavnice sem bila zadovoljna z obliko, čeprav mi je Leslie morala kar pomagati, barva pa je bila preveč oranžna. Doma sem jo patinirala z oljno barvo in zdaj se mi zdi kar v redu. Celo zmontirala sem jo in jo občasno nosim.


Kot odgovor na komentarje še nekaj o delavnicah. Mislim, da sem objavo za European Clay Carnival prvič videla na domači strani Donne Kato, ki sem jo redno spremljala. Ona in skupina njenih prijateljic podoben dogodek že blizu 10 let organizirajo novembra v Las Vegasu. Lani so ga izvedle v Evropi, ker se je Helen, ki je Donnina prijateljica že vrsto let, ponudila kot organizatorka. Ko sem videla še ceno, ki ni bila pretirana, sem se takoj prijavila in spoznala še Majo in Majdo - vse smo se prvič videle na Carnivalu. Letos bo uradni evropski karneval v Franciji v začetku oktobra in nekatere predavateljice so super plus ultra. Vendar, ker je bilo treba plačati in se prijaviti že oktobra 2008, ko sem imela zelo zapleteno bolezensko situacijo v sorodstvu in družini, sem zamudila vse skupaj - delavnice so se napolnile s svetlobno hitrostjo. Helen pa je kljub vsemu držala besedo, da bo dogodek ponovila v Angliji in je razpisala Clay Play Days, kjer bodo od lanskih predavateljic seveda Donna Kato, Natalia iz Španije in Alison iz Anglije. Trije pa bodo novi - Natalijin mož, Iris Mishly iz Izraela in Sylvie iz Francije, ki je bila lani udeleženka. Lani smo imeli 9 delavnic v treh dneh in praktično ničesar nismo čisto dokončali. Letos bo bolj na easy in bomo imeli 6 daljših delavnih v 3 dneh. Dogaja se v prostorih nogometnega kluba v Ilkestonu blizu Nottinghama. Na Donnini spletni strani lahko pogledate slike od lani - na vrhu strani kliknete Travel in potem European Carnival. Ima pa tudi posebno rubriko za letošnji dogodek - lahko se malo považim. Med 9 fotkami, ki jih je izbrala kot reklamo od lani, je tudi ena luštna, kjer sva z Majo čisto zrelaksirani in nasmejani. To ni nič čudnega, saj smo bile Slovenke in ena Čehinja - Eva - v skupini s Špankami in smo bile najglasnejša in najzabavnejša skupina. Popolno nasprotje Francozinj :-((, ki so se jemale čisto preveč zares. Po tej plati mi ni žal, da sem zamudila Francijo, ker vzdušje ne bo moglo biti tako, kot bo v Angliji.

Na fotki so na levi pri veliki mizi Španke, na desni pa me tri, Eva kaže rjav hrbet in še ena Španka. Smo popolnoma zatopljene v delo, slika pa bi morala biti zvočno opremljena, ker tišina nikakor ni vladala - ravno nasprotno.
Čisto na vrhu pa je Helen pri registraciji in Donnina roka z norimi zapestnicami, ki jih bomo delale letos. :-D

Naj končam še z zahvalo za nagrade, ki sem jih prejela, in sem jih, upam, uspela objaviti ob strani. Naprej jih bom podelila v bližnji prihodnosti, saj veste, sem še zelena blogerka in moram o tem resno razmisliti.




Lep zaključek tedna vsem in naj vam zlata ptica izpolni kako željico - npr 5 ur neprekinjenega ustvarjanja ipd. Kristina

10 komentarjev:

Maja pravi ...

O, sem že čakala, kdaj jo boš objavila! Genialna je, sploh ker si šla zelo pogumno v barvo! Leslie je res carica, čisto po moji duši narejena! Ko sem doma gledala fotke, se mi je zdelo, da sem slikala samo njene masterpiece!

Princeska pravi ...

hvala za informacije o delavnicah. kako noro se sliši. upam, da mi tvoja ptica izpolni željo, da se take delavnice nekoč udeležim :)))

Alenka pravi ...

Tale zlata ptica izgleda res pravljično in dobro si jo "zadela". Tako je tudi meni ostala v spominu- z naslovnice knjige.Te delavnice so pa po moje res super. Sicer vem o fimu bore malo, ampak moar biti to res dober delaven žur.

hali pravi ...

Ptica je prekrasna, če pa še želje izpolni je pa še čudežna. Bravo, hvala za opis delavnic, mhmhm luštno bi bilo kdaj it...

Tanc pravi ...

Super ptica! Še preden sem prebrala sem dobila asociacijo na omenjeno knjigo, se pravi, da si jo res dobro zadela. Hvala za info o delavnicah, upam da mi kdaj uspe iti na kakšno.

polonap pravi ...

ah. Ptič.Božanski.Paše z novo barvo podlage.

david santos pravi ...

Wonderful!!! Great place and great posting!!!
Really beautiful!!! Happy Day!!!

Katarina pravi ...

Ptica je res lepa. Predvsem mi je všeč njen dolg in swirlast rep - kot praviš - zaradi katerega izgleda skoraj živa.

moi pravi ...

O, to ti pa zavidam. Krasno, da ste se lepo imele, kaj lepo, sanjsko ;)
Take delavnice znajo biti tako pozitivno nabite in ustvarjalne, vas kar vidim tam.
Ptica pa je pravljična.

moi

Maja pravi ...

Kje si ti kaj? Vse OK?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...