ponedeljek, 23. marec 2009

Žrebanje 3 - blog candy 3


Verjetno že težko čakate na tretjo izžrebanko, ampak je bil tak dan, da seznam opravil nikakor ni bil in tudi še ni izpolnjen.

Vseeno je hčerka številka 3 izžrebala listek in sicer


ALENKIN komentar od 17.marca.


ČESTITAM ALENKA, OGLASI SE ČIMPREJ.


Danes teden - na dan D - pa bosta izžrebana dva listka. Eden za redno nagrado - ogrlico iz prve najave bonbončka - in drugi za bolj papirčkarsko nagrado. Na žalost je danes nimam časa poslikati in objaviti - saj bo mogoče bolj zanimivo, če ostane skrivnost. Ta teden se ful dogaja in ne vem, če bom uspela z objavo. Vi pa le pridno komentirajte in hvala za nazaj ter vnaprej. Lep večer Kristina

3 komentarji:

Alenka pravi ...

Jaz firbec, sem spet pokukala, kaj novega si naredila- potem sem pa skoraj s stola padla.Dobila sem bonbonček ,HVALA LEPA. Moj prvi blog bonbonček, saj ne morem verjet.

hali pravi ...

Čestitke Alenki! :-)

Anonimni pravi ...

Really consider this type of should you, what do you want to escape an absolute convection toaster oven?

Tempered or a safe practice glass would be created by managing the heat range
(cause problems and / or immediately cooling down) while using the goblet.

That sometimes Stemless Wine bottles Portions of are
hands down you may want? udemrrrket. Slice all carrot in keeping with noticeably flat lengthwise pieces.


My blog post ... kitchenaid 2 slice toaster red

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...