nedelja, 19. april 2009

Bližnji rojstni dnevi







V dneh, ki prihajajo, praznuje cel kup sorodstva in znancev. Ker so sorodnice ali znanke že dobile ogrlice, pa svilene rute, so sedaj na programu čestitke. Problem je v tem, da sem v kriznem obdobju, ko se mi pol stvari pokvari, ko mi nobena barvna kombinacija ni všeč in podobno. Zato sem na rezervo naredila tri čisto preproste čestitke, pa še tukaj komaj znam štempljati, vtis rešujejo nadoodlane rože izpred meseca dni. Pri modro zeleni sem hotela posnemati Kristino Werner, pa nisem zadovoljna. Pri ostalih dveh sem uporabila nalikane prtičke, to je pa tudi edino, kar mi je v zadnjem času uspelo - nalikati celo zalogo vzorcev.



Lepo nedeljo vam želim Kristina

4 komentarji:

Mojca pravi ...

Problem barvnih kombinacij jaz zelo dobro poznam, ampak pri tebi ga ni opaziti. Čestitke so zelo lepo barvno usklajene in vse tri zelo, zelo lepe. Lp!

Maja pravi ...

Nič ne kaže, da ti kaj ne bi šlo od rok! Vsaj videti ni, vem pa, kako je, če kup stvari delaš, pa ti nič ni všeč, ker si si v gladvi drugače zamislil.

Tatjana pravi ...

Krasno. Sem padla v depresijo, ker tega jaz nisem sposobna naredit

Suzy pravi ...

Super ti je uspelo.
No, meni niti nalikati ne uspe najboljše. Sem morala zadnjič čisto vse z lepilom popravljat :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...