ponedeljek, 20. april 2009

Colour create


Že dolgo nisem sodelovala na nobenem čestitkarskem izzivu, ker mi nič ni padlo v oči - do včeraj, ko sem videla barvno kombinacijo pri Colour create. Črna , bela in roza skupaj so nekaj posebnega, čeprav mi sama roza niti pod razno ni všeč. Tako je nastala tale čestitka, s katero sem zadovoljna. Največ je vreden občutek, da se mi je posrečila.

Prijeten teden z željo, da se vam zgodi kaj lepega, Kristina.


I haven't taken part in a card challenge for a long time. Fortunately Colour create gave such a stunning photograph for their challenge yesterday that it sort of woke me up. So here is my card and I am satisfied with it (although I say so myself).

Have a nice week, Kristina

13 komentarjev:

bolha pravi ...

Čudovito čestitko si naredila. Tudi meni je ta barvna kombinacija všeč. :) Pa ful maš hudo obrobo. A to je štanca?
Lp, Nataša.

mlinnakitin pravi ...

Hvala Nataša! Štanca je od Fiskarsa za obrobe (sem jo kupila v lokalni art trgovini), pa še celo zgodbo ima - smo nekaj delali z otroki,pa se je polomil ročaj, tako da zdaj pritiskam na vrhu z odlomljenim kosom ročaja in imam ustvarjalno aerobiko. ;-)

Katarina pravi ...

Tale čestitka mi je pa ful všeč.Tako zaradi barvne kombinacije kot zaradi vzorčkov na krogih in krogcih. Zakon je tudi sama postavitev likov. Tud prejšnje čestitke so mi ful všeč, ki jih nisem še komentirala. Sploh te tvoje rože so nekaj posebnega. Uživaj v tem tednu. Potem pa počitnice, a?

Tatjana pravi ...

Kar dol sem padla. Morilsko dobra. Poklon mojstrici.

Phoenix pravi ...

Čestitka je divna...Sve divno posloženo.
Svaka ti čast Kristina
LP
Phoenix

Kim Piggott pravi ...

Such a fabulous card!Thanks so much for joining us at CC!
hugs
kim x

Sonja pravi ...

No, meni črnobela nikakor ne sede, s tole lepo roziko zraven in marjetičastim robom pa izgleda super :))))) Kako smo različne, pa vseeno vsaka nekaj najde na čestitki, zaradi česar ji je všeč :)
Super postavitev.

Tiara pravi ...

Uau... Zelo dobro si skombinirala tole čestitko, prav nekaj posebnega je.

Alenka pravi ...

Tudi meni je zelo všeč tale tvoja čestitka.Super kombinirana in dodelana do zadnje pikice.

Suzy pravi ...

Se čisto strinjam s tabo. Roza mi sama po sebi ni všeč, v tej kombinaciji pa mi je čudovita. Sploh pa si naredila enkratno voščilnico .

Mina pravi ...

such a pretty card...I love your layout...thanks for joining the Colour create challenge xxx

Chris pravi ...

Fabulous card Kristina and the design is so unique! I love the double scalloped borders and the circles of paper. I'm glad my choice of photograph whoke you up LOL! Glad you could join us at CC this week. Chris x

MarikaGabez pravi ...

O kakkšna lepotička.
Zelo lepa...prav vse je nekako na svojem mestu od prvega do zadnjega detaila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...