ponedeljek, 27. april 2009

Japonska







Zlato črna kombinacija in visok sijaj so zame tipično japonska kombinacija. Njihovi motivi so božanski, prav tako barvne kombinacije.



Ko sem se v zadnjem času spet poigravala s transferji in privlekla na dan stare zaloge, sem naletela na poskenirane motive z neke voščilnice, ki je prikazovala japonske obleke za slovesne priložnosti. Nastal je tale obesek, ki ga je izredno težko lepo poslikati, ker se res sveti.



Ugotovila pa sem, da dobiš popoln transfer z uporabo T-shirt transfer papirja, ki ga dobro pritrdiš na surov poli z akrilnim medijem (v mojem primeru liquitex gloss medium and varnish). Ideja ni moja, bila je objavljena v reviji Polymer cafe, toda tam je avtorica uporabila foto papir in ga je morala po peki, ko se je izdelek ohladil, odstraniti z vodo in ribanjem s prstom. T-shirt transfer papir pa se s hladnega izdelka samo odlušči na suho in na osnovi ne ostane niti kančka osnovnega papirja. Trik je v akrilnem mediju, ki deluje kot izredno močno lepilo. Pred časom sem že poizkušala transfer na isti način z gelom ali brez vsega (da se papir samo dobro pritrdi na surov poli) pa nisem imela uspeha, ker se mi je slika zmeraj vihala stran od polija, tudi po peki. Tako sedaj lahko izbirate med Majinim načinom (likanje) in akrilnim medijem.



Lep praznični dan Kristina

8 komentarjev:

bolha pravi ...

Uuuu, super! Všeč mi je, da si dodala besede.:)
Lp, Nataša.

Alenka pravi ...

Izgleda res supe!Razumem pa nič:(:(
Lp Alenka

Phoenix pravi ...

Divno!!!
LP
Phoenix

Damjana Ž. pravi ...

Poli mojstrica. Čudovit je!

Tatjana pravi ...

Tega transferja čist ne razumem, končni izdelek je pa super. (kot vsi tvoji izdelki)

Sonja pravi ...

Že lep čas govorim,da bom transfer tudi enkrat sprobala.. pa še mečkam ne več, kaj šele, da bi se igrala.
Potem pa še nekatere kažete takele izdelke, da vsakič sproti dol padem od navdušenja. Čudovit kompletek je.
Pa hvala za navodila, verjamem, da enkrat prav pride.

Nena3110 pravi ...

Nisam poznavalac, samo znam da mi se krajnji rezultat mnogo dopada. Nakit je divan, kao za kraljicu!

Maja pravi ...

Spet si nekaj novega odkrila! Ti si svetovna inovatorka! Liquitex gloss - kaj pa je to!?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...