četrtek, 09. april 2009

Mačje življenje







Moje punce so ujele našga Cofka v pravem mačjem razpoloženju, ki me nekako spominja na počitnice - pustite me, ker spim, bližina vode, mir in tišina. Kmalu ga bom lahko čedalje bolj posnemala.



Urejamo prostor za sedenje, zaščito pred pogledi, potem pa bom predla na sončku in takrat me bo kot že več preteklih poletij zagrabilo perlanje. Prinesla bom pladenj s perlami, pijačo, knjigo za odmore, mogoče še ipod, pa mi bo bolje kot na Bahamih. Šivala pa bom verjetno izdelke s pravokotnim šivom, variacija na temo tele modre ogrlice, ki je nastala pred 2-3 leti in je ena izmed mojih najljubših.



Lep topel pomladni pozdrav, Kristina

8 komentarjev:

Suzy pravi ...

Tale ogrlica je pa res fantastična. Te tehnike pa še ne poznam!? No, videla sem že, samo si ne predstavljam kako se dela, ker je ne uporablja nobena otočanka :) Vidim pa, da je za njo potrebno veliko potrpljenja in natančnosti.

Tatjana pravi ...

Še približno 10 tednov do dopusta, do takrat imaš čas za ureditev prostora za sedenje. Boš pri perlanju rabila kaj družbe?

Maja pravi ...

Fenomenalna! Je še nisem videla! Do dopusta pe je res več, kot je potem dopusta:(

Alenka pravi ...

Super oglica, a je to delano na statve ali kako drugače. Res si mojstrica nakita, tudi perlice ti uspevajo.

zabica67 pravi ...

Samo drobno vprašanjce - ali je kaj takega, kar ne znaš? Sem že mal zakompleksana.
LPMajda

moi pravi ...

A so to Miyuki perlice. Verižica je čudovita in čeprav nisem navdušena nad črno, bi jo z veseljem nosila.

Mačka pa zna uživat. Jaz bi tudi -> samo na sončku ;)

Lepe praznike vsem, moi

Tanc pravi ...

Zelo lepa perlasta ogrlica!
Hvala za lepo rojstnodnevno presenečenje!Seveda sem morala takoj obleči svežo garderobo za prečudovit nakit(ni bilo težko, ker je to moja priljubljena barva:)in vsi ga zelo hvalijo.:)

Tiara pravi ...

Uau... tale ogrlica pa ni od muh in super zgleda. Že komaj čakam, da pride tvoj čas perlanja, da pokažeš še umetnije iz tega področja.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...