sobota, 25. april 2009

Petelinček


Prvomajske praznike vedno povezujem s prelepimi barvami - predvsem pa s cvetočim regratom v živo zeleni travi. Rumenega nakita je razmeroma malo, sploh takega, kjer bi rumena prevladovala. Tudi rumeno zelena kombinacija ni ne vem kako privlačna, toda pred nekaj leti sem vseeno ujela v poli majhno, neugledno rožico, ki ji pri nas pravimo petelinček.

Uživajte praznike ali počitnice!

Kristina

6 komentarjev:

Sonja pravi ...

Čisto pravi petelinček je :) Čeprav misliš, da je bolj nenavadna kombinacija, pa mi je všeč. Sem se spomnila mojih poli travničkov :) In kakega ostanka v hladilniku :(

Tatjana pravi ...

Čisto spomladanska verižica. Zelo mi je všeč.

david santos pravi ...

Fantastic posting! this work is Art! congrats! have a nice weekend!

Alenka pravi ...

Super obesek, rožica je kot živa. Ti pa res obvladaš.Tudi tebi lepe praznike, uživaj na sončku, če ga bo kaj oziroma dovolj.

Suzy pravi ...

čudovit obesek. Res si to rožico dobro ujela.

Tanc pravi ...

Odlična ogrlica! Rožica tako lepo sije! Moram reči, da tale obesek mi je pa eden najlepših "rožnih" iz polija.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...