ponedeljek, 13. april 2009

Pirhi




Čeprav so prazniki že skoraj mimo, vam vseeno voščim zanje in pošiljam lepe želje za veliko dobre volje in ustvarjalnih navdihov.


Lepo vreme in sonce preteklega konca tedna me je čisto prenovilo in kljub temu da zadnje čase ni bilo veliko trenutkov za ustvarjanje, ideje zopet klijejo, samo vprašanje časa je, da jih uresničim.


Sem že skoraj na tem, da me zagrabijo perlice, samo malo preveč piha danes, da bi sedela zunaj.


Še nekaj pojasnil v zvezi s prejšnjo objavo: perlice, ki sem jih uporabila, so voščene perle od Rayherja, temno in svetlo modre barve. Všeč mi je velikost in pravilna oblika. Ogrlica je šivana v krogih, s šivanko in močno nitjo (ne na statvah), šivu se po angleško reče "right angle weave", ker se 4 perlice postavijo v krog tako, da luknje tvorijo prave kote oziroma kvadrat. Na začetku verjamem, da izgleda grozno zapleteno, ampak ni, izmed vseh drugih šivov pa ima ta najboljšo "gostoto" - izdelek je ravno prav elastičen, ni pretrd in tudi mnogo lepih vzorcev se da oblikovati.


Na spletnikih, ki jih spremljam, je bilo veliko čudovitih velikonočnih izdelkov. Drevo od "Barbouille" se mi je tako dopadlo, da smo ga morali takoj narediti. Pirhi so stare zaloge po idejah iz Ateljeja in Unikata. Letos pa smo s skupnimi močmi ženske v družini plastične pirhe pokracale z alkoholnimi flomastri, tako kot je bilo prikazano v zadnjem Unikatu. Zelo smo se zabavale, ni zapleteno in pirhi so zelo hitro gotovi.


Lep teden vsem, Kristina


3 komentarji:

Alenka pravi ...

Lepe pirhe imate in super dekoracijo.Vesele praznike, čeprav so že skoraj mimo.
Bi pa prosila, če imaš kak link do izdelave oz. šivanja tistih perlic, ker res izgleda super.

Katarina pravi ...

Ojla Kristina. Lepo dekoracijo ob praznikih ste ustvarile.Nam je seveda čas spet ušel. Upam, da se končno kaj vidimo.

Tatjana pravi ...

Krasna dekoracija. Poživi sobo.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...