nedelja, 05. april 2009

Pot-uj




Knjigica, ki sem jo lani naredila v delavnici Cathy Johnston, izraža en velik del mene. Nekam odpotovati - to je tisto, kar mi da največ energije in poleta, še posebej, ker več kot 10 let nisem šla nikamor. Vse bom nadoknadila in sem že začela, takoj ko sem mogla. Najbolj neverjetno se mi pa zdi to, da me kak spomin ujame, ko ga najbolj potrebujem. Zadnjič se je tako zgodilo s seznamom za Clay Play Days, včeraj pa sem pregledovala revijo Pri nas doma, v kateri je reportaža o sanjskem domu v Conemari na Irskem. Par fotk je zadostovalo, da sem podoživela svoje klatenje po Irskem pred dvema letoma in nenadoma sem bila kar boljše volje. Tudi zaradi tega, ker sem sklenila, da sigurno grem še kdaj tja, skrita želja je tudi, da bi en del prepešačila ali prekolesarila, ker z avtobusom vse lepote prehitro bežijo mimo pogleda. Še knjigico si dam bolj na vidno mesto ali jo celo pripnem nase - je namreč broška, samo bolj težka - da ne pozabim sklepa in sem pripravljena za naslednji naporen teden.


Lp Kristina

7 komentarjev:

Maja pravi ...

Saj že kmalu potujemo...po nove spomine in novo bogastvo!

Alenka pravi ...

Lepa knjigica kot opomnik, potovanje pa zagotovo pride.Mogoče še malo počakaš, da se pot odpre, potem pa veselo in srečno.

Tatjana pravi ...

Še malo pa odpotuješ. Lahko že začneš odštevati dni. Nazaj boš prišla polna energije in novih idej. Teden si bomo naredile manj naporen.

Katarina pravi ...

Zelo mi je všeč tvoja knjigica. Blizu potovanju pa si že takrat, ko o njem razmišljaš in ga načrtuješ.

Suzy pravi ...

Lušna knjigica, pa čeprav je samo opomnik, sanjski del potovanja...

moi pravi ...

Krasna knjigica, da te spomni.

moi

Princeska pravi ...

oooo, krasno!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...