torek, 14. april 2009

Preprogici


Pravokotni šiv in nasploh vse šivanje perlic vzame veliko časa. Modra ogrlica iz predzadnje objave vzame 8-9 ur. Preprogice so narejene bistveno hitreje. Leva - modra - ponazarja val (sem obsedena z grafiko Val japonskega umetnika Hokusai-a), desna je variacija na trikotnike v bronasti, ki mi je tudi najljubša izmed metalnih odtenkov.

Lep dan, Kristina

6 komentarjev:

Suzy pravi ...

Lušne! Pa razmišljm katera mi je bolj všeč, a se ne morem odločit :)

Tatjana pravi ...

Obe sta krasni. Ko bom velika in pametna bom tudi jaz to znala.

Maja pravi ...

Bom kopirala Majdo iz zadnje objave: ali je sploh kaj, kar ti ne znaš?1

Alenka pravi ...

Super, vsega kar se lotiš izgleda super.

Tanc pravi ...

Fantastični sta! Ena bolj kot druga, vsaka po svoje. :)

N pravi ...

Opa, tehnika je res brati zapletena, a prepričana sem, da se da naučiti. Ogrlici sta čudoviti, prav tako pirhi iz prejšnjega posta.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...