četrtek, 16. april 2009

Spet perle


Zadnje čase se nikakor dovolj ne umirim, da bi naredila kaj pametnega iz polija. Včeraj sem se lotila ene čestitke pa sem po pol ure vse samo vrgla v koš.

Ko pa sem začela z dna predala vleči na plano ogrlice iz perl, sem odkrila še eno, na katero sem čisto pozabila in ki jo malo nosim. Tehnike sem se naučila v knjigi Madeleine Rollason Beginner's Guide to Beadwork, zaradi katere sem sploh začela šivati perle. Kupila sem jo mogoče v Ljubljani ali Kranju in padla v razne načine šivanja perl.

Sistem je preprost - s šivom "peyote" se naredi osnovna ozka ogrlica, nato pa se vzorec oblikuje iz resic. Vsa umetnost je v tem, da je resice treba res dobro zategniti in nit vozlati nazaj po resici navzgor. Vzorec sem narisala sama na nizki karo.

Še nekaj povezav v zvezi s perlami:

http://www.beadandbutton.com/ (nato HOW TO > Basics)

http://www.aroundthebeadingtable.com/ (Tutorials/Right angle weave)

http://www.facetedbeadart.com/ (nato Patterns in nato How to tutorials)


Lp Kristina

12 komentarjev:

Tatjana pravi ...

Ful lepa. Res jo premalokrat nosiš.

Alenka pravi ...

Tale je pa res huda, koliko perlic, koliko dela. Moraš jo nositi večkrat.

Suzy pravi ...

Aaaaaa. Fantastična je. Pa motiv vrtnic!!!!

bolha pravi ...

Hudo! Ful je dobro. Sem tudi sama enkrat študirala ta Peyote stich, pa me je premagal. :) Šivanje ni zame, v katerikoli obliki. :)
Lp, Nataša.

Maja pravi ...

Ti si res neverjetna!! Jo kar vidim k eni gala črni večerni obleki!

Phoenix pravi ...

Divna ogrlica...Divne stvari radiš.
LP
Phoenix

McCrafty pravi ...

Prekrasna!

Anja pravi ...

Super, rahlo ekstravagantna, ampak super:)

Katarina pravi ...

Ful dobra ogrlica in res je še nisem vidla na tebi. Največja pohvala pa ti gre za vzorec, saj je najlaže delat po predlogi, da pa še vzorec sama narišeš - to pa je enega dela.

Tanc pravi ...

Tale je pa čist huda! Všeč mi je način prepletanja, pa tudi vzorec je fenomenalen!

moi pravi ...

Pa ti to zanalašč delaš, kaj? Dražiš s takimi čudovitimi verižicami. ;) hec

Ej, res, koliko dela in pedantnosti je v teh, sem začela Peyote, pa kr obupala, ne vem kaj ni vedu, kako mora stat, al kaj? Nikakor mu ni šlo. Pa sem ga odpustila.
;)))))))))
moj poklon

moi

Maja pravi ...

So pred mano že povedale vse. Hudo lepa je in niti slučajno ne sme romati nazaj na dno predala!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...