torek, 21. april 2009

Vedno učinkovita terapija




Poleg ustvarjanja je nakupovanje vedno učinkovita terapija. When the going gets tough the tough go shopping in podobno. To je super opisano tudi v meni zelo priljubljeni seriji Prva damska detektivska agencija izpod peresa Škota A. McCall Smitha, ki se dogaja v Botswani. Pravzaprav je branje te serije tudi enkratna terapija, če smo že pri tem. Pred dobrim letom sem citate iz te knjige natisnila na "T-shirt transfer paper" in so lepo čakali v predalu. Za konec tedna pa sem kar na hitro sestavila mozaik, ki bo prvi iz serije slik za naše ogromno živo rumeno stopnišče. Barve sem izbrala v parih trenutkih, namenoma brez pretiranega razmišljanja, so pa zelo simbolne. Živa in divja oranžna in roza ponazarjata oblačila afriških žena, modra in zelena pa barve avtorjeve domovine na severu. Namesto Škotske sem dala dve fotki Irske.


Da bi ta teden minil čim hitreje, naslednji, praznični pa čim počasneje. Kristina

11 komentarjev:

Tatjana pravi ...

Krasno, sploh nisem vedela da si to naredila. Knjige iz te serije so tudi meni zelo všeč. Podoben mozaik bi sodil tudi v kabinet, se ti ne zdi?

Alenka pravi ...

Super in izbrala si lepe barve.

McCrafty pravi ...

Tukaj pa lahko dodam samo...ahhh hudo dobro !

moi pravi ...

Super ideja!

moi

hali pravi ...

Uuuu nora ideja! Super!

K pravi ...

Všeč ideja :)

K pravi ...

Aja, izvedba tudi, da ne bo nesporazuma :D

Maja pravi ...

Uau in še enkrat uau! Mi je všeč, ker se spraviš še v kaj drugega kot nakit!!

Nena3110 pravi ...

Divan blog, prepun savrsenih radova. Zaista mi se dopada puno!

Jana pravi ...

Neverjetno...Super ideja in izvedba je PROFESIONALNA!!!!Bravo, bravo, bravo!!!

Serena pravi ...

WOW Kristina! I really love your art works!
Compliments!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...