petek, 03. april 2009

Vstajenje


Sem prav vesela, da lahko spet sedim pred zaslonom in pišem objavo za blog. Se pa krepko grizem v jezik in v prste da objava ne bo postala tri strani grdih besed in rohnenja. Da vas ne zamorim - zaradi zamenjave ponudnika internet storitev smo bili EN TEDEN odrezani od vsega - ni bilo telefona in interneta. Ne bi začela o odgovornosti in doslednosti...-luzerji!!!

Tako je minil tudi moj rojstni dan ta ponedeljek, ko nisem mogla izpeljati žrebanja. Kot sem pričakovala je bil v službi peklenski dan in sem celo popoldne porabila, da sem prišla k sebi. K sreči sem popraznovala že v petek in je bilo prav luštno, v nedeljo pa so me hčerke presenetile tako, da so mi tri narisale krasne risbice, številka dve pa mi je spekla slastno torto. Hvala punce!! Naj ostane pri tej pozitivni noti, saj če začnem bentiti, boste vsi zbežali. Kakor se je teden začel, tako se je nadaljeval, ampak tak je pač lajf.

Tale blog in pregledovanje drugih blogov je pomemben del mojega duševnega ravnovesja, zasvojenost gor al dol in neizmerno sem vesela, da sem nazaj. Marsikaj bom imela pokazati, samo da pridem na red. Za danes pa bi nadaljevala z lanskim poli karnevalom in sicer s fotko, ki ilustrira, kako pogosto jo stvari uberejo po svoje in je to pač treba požret. Gre za broško iz Donnine delavnice "pods with arms" - broške v obliki strokov s podaljški -, ki mi nikakor ni uspela. Mi ni v čast, se pa sklada z dogodki preteklega tedna.

Kljub vsemu se počutim kar mlada in samo tisti, ki bo dobil papirčkarski bonbonček bo vedel, kolk mlada sem. Lp Kristina

6 komentarjev:

Alenka pravi ...

Vse najboljše Kristina in dobrodošla nazaj v net svet. Res je človek kar malo zgubljen, če nisi povezan. Zdaj bo bolje , ko se stvari malo umirijo.

Sonja pravi ...

Hehe, vse najboljše z željami, da se ti duševno zdravje v celoti povrne čimprej, beri da prebereš vse zaostale objave po blogih :) :)
broška pa meni čist ok zgleda, mal odbita, ampak ok :)

Maja pravi ...

Vse naj naj naj... in dobro, da si nazaj!!(pa še rima se) Me je bilo kar malo strah, zato sem se prav oddahnila po včerajšnjem SMSu. Naj gredo k vragu vsi ti novi ponudniki in dobavitelji, ki ne razumejo, da brez neta pač enostavno ne gre!!!!

Suzy pravi ...

Vse najboljše!!!

To broško gledam...se obračam....sem se malo ulegla na mizo in zlezla pod mizo....če bi znala še stojo na galvi, bi provala še to...:))) Hec, ali pa tudi ne. Sem ji skušala najt in definirat obliko pa mi ni uspelo. Sem se sprijaznila, da je pač neko abstraktno čudo s priseski. Ampak simpatično čudo :)

K pravi ...

No, ti bomo pa pač danes voščili malo za nazaj :) Vse naj naj!

moi pravi ...

Vse najboljše!

Pa naj se zdaj stvari umirijo, da lahko spe normalno zadihaš.

moi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...