petek, 03. april 2009

Zaključno žrebanje


Otrok številka 4 je že pred dvema tednoma protestiral, da je krivično, ker mora zadnji žrebati, pa je prišlo še do enotedenske zamude in dodatne mini zamude, ker se je pokvaril še tiskalnik in sem morala komentarje izpisati na roko. Ni kaj, vse se dogaja skrajno dosledno, zakaj bi bila samo dva problema v življenju, če so lahko štirje.

Sreča je bila najprej naklonjena

SUZY,

ki dobi redni četrti bonbonček.

Papirčkarski bonbonček, ki zaključuje žrebanje, pa prejme

TANC.

Obema iskrene čestitke in oglasita se, da paketke čimprej odpremim.

Na blog se bom vrnila, ko bom prebrala vse, kar sem v tem tednu zamudila.

Lep konec tedna Kristina

3 komentarji:

Suzy pravi ...

Čaki malo... A Suzy sem jaz? A sem res jaz? Ker jaz ponavadi nisem izžrebana pri bonbončkih.:)

Kristina, hvala!!!

david santos pravi ...

Really great work and very good space! Happy day!!!

Tanc pravi ...

O, to pa je presenečenje! HVALA!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...