torek, 05. maj 2009

Čestitkarsko popoldne

























Zares občudujem tiste umetnice, ki kar naprej sledijo čestitkarskim izzivom in jih tudi izjemno uspešno kombinirajo. Pod priljubljenimi imam sicer morje izzivov, pa največkrat naredim bolj po svoje.

Že dolgo sem se pripravljala, da naredim nekaj kompletov voščilnic za darila in imam cel seznam, komu vse bi to podarila. Za začetek sem izbrala eno "preprosto" skico, ki naj bi ji sledila, da bom izdelke naredila hitro in lično. Mogoče sem celo kdaj že omenila, kako občudujem stil Kristine Werner in sem jo želela tudi tokrat posnemati.

Rezultat: popoldne gre kot blisk; ne verjamem več, da se da narediti voščilnico v 10 minutah; skico je mogoče kdaj lepo pogledati, tako ali tako je ne upoštevam preveč; tisti material ali pripomoček, ki ga najbolj rabim je ravno pod velikim kupom drugih stvari, ki komaj čakajo, da se stresejo po tleh; ko se hočem lotiti darilne škatlice, ugotovim, da niti pod razno nimam več časa za ustvarjanje; imam čisto premalo štanc in papirja in nasploh materiala;-D.

Pravkar sem tudi premagala napad, da bi pol voščilnic vrgla v koš, drugih pol pa popravila. Pomembna je gesta - čimprej moram narediti škatlo in darilce odposlati dolgoletni prijateljici s faksa, ki me čisto na noben rojstni dan ne pozabi - jaz pa njo vsako leto!! Njen rojstni dan je 3.julija in takrat v moji glavi vlada črna luknja in samo občasno se kot čez ekran pripelje bleščeč napis - morje. Seveda to ni opravičilo, samo razlaga.
Lep teden Kristina

7 komentarjev:

Tulpika pravi ...

Kako plodovito popoldne, in ze dve novoletni sta med voscilnicami! :)) Lepo!
LP, Tulpika

Tatjana pravi ...

Koristno in prijetno popoldne po stresnem dopoldnevu v šoli.Voščilnice so super.

Maja pravi ...

Zdaj vidim, zakaj maš tako veliko delovno mizo v U - da lahko tolk stvari naenkrat narediš!! Kaj je luštna čestitka tista s chocolate chipsi!! Kakšen simpatiko! Všeč mi je, ker si jih na natur papir postavila!
(ti ustvarjaš, jaz pa v službi! A slučajno pri vas angleščino preverjate na NPZ.jih?)

Alenka pravi ...

Meni sta pa novoletni zelo všeč:):):, drugače si pa zelo pridna, prav simpatične voščilnice so nastale.

MarikaGabez pravi ...

Meni so tudi všeč preproste vošilnice. Tisto o hitrem stilu pa.....hmmmm.....ne vem no. Če imaš idejo izdelano in material na dosegu roke kot bi zamahnil s čarobno paličico.
Meni tole na hitro ne gre ravno najbolje od rok. Tudi pri nas potem vsakič ugotovim, da kronično primanjkuje vsega: papirjev, materialov, pripomočkov.....
Saj nekoč bo bolje.

hali pravi ...

Jaz se v celoti podpišem pod tvoj post, kot bi jaz pisala :-). Da ne pozabiš na RD pa nujno potrebuješ rojstnodnevni organizer :-). Druga je tako lepa, sončna!

日月神教-向左使 pravi ...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...