petek, 01. maj 2009

Dve preprosti




Ta teden sem kar veliko naredila - perle za swap konec maja v Angliji, nekaj izdelkov, ki še niso zmontirani, ogromno idej in načrtov sem zapisala in skicirala, pa še ne izvedla, tako da mi navsezadnje ostaneta za objavo dve preprosti voščilnici, ki sem ju že oddala v preteklih dneh.


Lep praznični vikend vsem


Kristina

4 komentarji:

Alenka pravi ...

Prav luštni čestitkici. Kdaj boš pa perle pokazala? Me firbec matra, ti imaš veno kakega asa v rokavu.

Suzy pravi ...

Preprosti? No, mogoče res. Zato pa zelo lepi.

zabica67 pravi ...

No, perle so bile veliko delo, si bila ful pridna. Me zelo firbec matra, kakšne so. Izpod tvojih rok je itak vse super.

Tatjana pravi ...

Ti dve čestitki nista čisto nič preprosti, sta lepi in nekaj posebnega.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...