sobota, 02. maj 2009

Lentil beads




Običajno me pri ustvarjanju najbolj zanimajo vzorci in kombinacije barv, trenutno pa me občasno napadejo rožice. K sreči nisem edina, na Polymer Daily je bil ravno zdaj po dolgem času spet članek o Lynne Ann Schwarzenberg, ki dela rožice za dol past. Moje so zelo enostavne - oranžno - rumene - bele. Čeprav ne maram rdeče, sem jih zmontirala na biserno rdečo in tudi polakirala. Motiv je bil drugotnega pomena, poskušala sem le obliko, o kateri sem kar naprej brala - lentil beads. Plato sem razrezala na kroge in jih zapekla na manjših žarnicah. Nato sem jih podložila z ravno plato in še 1x zapekla, nisem pa upala vrtati vanje, ker se mi je zdelo, da bodo kar razpadle. Poskusila sem z valjastimi perlami in sekundnim lepilom in montaža mi je všeč - tudi na vratu lepo stoji. Montaža zapestnice je tudi dobro uspela, potem ko sem gor dobila zaključke na koncu - tam bi rabila kakega Popeye-a po obilni dozi špinače. Komplet bo verjetno nosil kdo, ki mu je rdeča ljubša kot meni.


V prihodnjih dneh bodo barve nakita gotovo bolj mrtve in temne - odraz popraznične depresije. Še dobro, da je do Anglije samo dobre 3 tedne.


Lp Kristina

9 komentarjev:

Tatjana pravi ...

Že ko sem videla komplet v živo sem dol padla. Na fotografiji se ne vidi prav dobro.

Maja pravi ...

Super je!! Če vrtaš vanje ročno s svedrom 1mm ali 1,5 mm, ko lahko kontroliraš moč, ne razpadejo.

Suzy pravi ...

Čeprav rdeča ni niti moja barva, je izdelek super. Rožice izgledajo kot narisane.

Tulpika pravi ...

No, tudi zame niso to idealne barve, ampak mislim, da je pa izdelek fantasticen! In na črno oblekico bi pasal k soncek na poletni dan! :))
LP, tulpika

Princeska pravi ...

pbpžujem barve :) tole je prava bomba zame ;)

K pravi ...

Čudovite rožice! Ideja za montažo je pa perfektna. Mene je snoči po nekaj letih napadla - vrtnica ;)

Nena3110 pravi ...

Vrlo lepo,boje posebno, meni se uvek sve dopada...

Tiara pravi ...

Jaz pa obožujem rožice in mi je tale tvoja ogrlica noro dobra.

Tanc pravi ...

Luštna je! Še posebej mi je všeč kako si skombinirala elemente.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...