četrtek, 14. maj 2009

Pisan četrtek



V začetku popoldneva je bil današnji dan siv in je mejil na črno. Potem pa sem uspela kar zadovoljivo sestaviti ogrlico, pa še odkrila sem, da sem prejela več nagrad na blogih soustvarjalk. Vse je postalo bolj barvito in pisano.

Najprej ogrlica, ki spada v kolekcijo besedni obeski. To sem namreč izžrebala že pred časom, pa stame eksperimentiranje in nasploh "lajf" zavirala, da je nikakor nisem dokončala. Poskusno ogrlico (Japonska z besedami) sem objavila pred kratkim, tale pa je sončna. Na sredi ima kupček iz gela in nekaj steklenih perl, okrog pa transfere sončnic in besed. Zelo sem uživala, ko sem besede trgala iz revij brez dolgega razmišljanja, v slogu simpatija na prvi pogled. Nikakor pa nisem prišla do prave montaže in pomagala mi je zelena iz prejšnje objave - zgornja polovica je zmontirana na način "Silastones" (blog Američanke - gggrrrr ne znam dodati naslova v obliki linka), z izmeničnim vozlanjem sodega števila vrvic. Sploh ni tako zapleteno kot sem napisala. Ko sem danes gruntala kdaj bom prišla do nove objave, je naredilo klik in zagledala sem, kako bom sestavila sončno ogrlico in evo me spet na blogu.

Nagrade - ojoj, kako so mi polepšale dan! Ojoj tudi, ker sem se spomnila, da imam ob strani več nagrad, ki jih nisem podelila naprej, čeprav sem obljubila. Ampak gremo lepo po vrsti- en dan naenkrat.
HVALA Maja, Suzy in Marika Gabez - nagrado vsem trem vračam tudi nazaj.

Podarjam pa jo (in prisežem, da nisem nič čekirala, kdo jo je že dobil in kdo ne):
Alenki
Tiari
Tanc
Princeski
Moi.

Isto nagrado simbolično podeljujem tudi vsem, ki pridno obiskujete moj blog, tudi če ne komentirate velikokrat ali sploh ne.

Posebej želim omeniti še Polono (Frišno novo jutro), ki je na Mlinu prva komentirala in Tatjano, ki ji ne bi bilo treba nikoli komentirati, pa to vseeno počne. Obe sta super faci.

Tulpika mi je prijazno naklonila nagrado "fabulous", ki ji jo vračam in jo podarjam naprej:

Maji (Polipap crafter)
Majdi (Fimolandija)
Hali
K (Slovonske technobe)
Sonji
Natashi May (za oba bloga)
Jani (Preprosto bogastvo).
Na ta seznam bi lahko napisala prav vse bloge, ki so navedeni ob strani in še tiste, ki so med mojimi priljubljenimi, pa se je nekako treba omejiti.
Preden sem uspela slike prav razporediti med besedilo, pa sem že nekaj pritisnila in je objava že šla v javnost. Nato sem ugotovila, da mi postavitev gre po svoje in ker me čas priganja, bom pustila tako kot je.
Lep konec tedna vsem
Kristina

7 komentarjev:

Alenka pravi ...

Hvala za nagradico. Ogrlica pa super zgleda.Čeprav , bi jo jaz imela brez napisa . Je obesek tako lep , da je škoda, da ga kaj zakriva.

hali pravi ...

Hvala za podeljeno nagrado. Tudi jaz bi imela, kot Alenka brez napisa, sončnice so tako krasne. Bravo za vse ideje, ki nam jih razkrivaš!

moi pravi ...

Mogoče res malo izstopajo besede, ker so na beli podlagi, medtem ko je drugo tako sončno. Je pa sicer lušna verižica.
In hvala za nagrado! Jo grem "zmontirat" na svoj blog ;)

moi

Maja pravi ...

Prosim, da jutri prineseš s seboj svoj gel in me malo podučiš, ker tole izgleda svetovno! Sem pa zadnjič ponoči, ko nisem mogla spati prebrala cel blog od te Ponsawan (Silastones) in njene hčerke Ade! Mi je šlo kar na jok!

K pravi ...

Oooooo, najlepša hvala za nagradico.
Ogrlica je pa svetska!

Tatjana pravi ...

Ogled tvojega bloga in komentiranje mi polepša dan. Verižica mi je zelo všeč,imam tudi eno majico za zraven...

日月神教-向左使 pravi ...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,性感影片,正妹,聊天室,
情色論壇

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...