nedelja, 24. maj 2009

Potovalna in drugačna mrzlica


Na spletniku je bilo zelo mirno prejšnji teden, ker je bilo zelo nemirno moje delovno življenje. Že sam čas je tak in 3 dni dopusta, kar zveni sicer malo, mi daje polno dodatnega dela, da bo vse normalno potekalo. AMPAK nič hudega, ker se izplača. Samo par živčnih dni še preživim, potem pa se odklopim oziroma priklopim na drugačne valove.

V vakumu neustvarjanja pa sem malo pregledovala arhiv preteklih izdelkov. V teh cvetočih dneh bi nosila tale sijoč in cvetoč komplet, če mi ga ne bi zaplenila svakinja.

Lep pozdrav vsem, po vsej verjetnosti se beremo šele po Angliji v prvih dneh junija in vem, da bo kaj napisati.

Kristina

10 komentarjev:

Suzy pravi ...

Takle komplet bi bilo res veselje nositi. Zeo mi je všeč.

Maja pravi ...

Še dobro, da si jo pofotkala! Me pa zanima, iz česa so rožice na fimu? So tako mavrične... res lepo.

Damjana Ž. pravi ...

Lepo se imej, na poročilo pa tako in tako čakamo!

MarikaGabez pravi ...

Uživaj v Angliji.
Verižica je lepa.Me takole ob pogledu kar prime, da bi spet malček fimo v roke vzela in ga gnetla, oblikovala.....

Glede muce pa razumem. Mi smo jo izgubili v februarju in zelo težko se je bilo odločit za drugo. Vse sedaj še bolj spominja nanjo oz. nanj. Najmlajše dva vsak dan po nevem kolikokrat pregledata njegove fotografije in jokata. Saj bo, pravim.

Kristina pravi ...

Maja, rožice so iz folije, ki se predvsem uporablja za čestitke. Obstajajo različne firme, tale se imenuje "scrapitto", enim se reče "Jones Tones". Gre pa za tanke lističe raznih barv ali mavričnih prelivov, ki se primejo na lepljive površine (to niso metalni lističi za zlatenje ali srebrenje). Pred časom sem imela v Unikatu članek mavrični nakit prvi del, tale tehnika pa bo tudi objavljena enkrat v prihodnjih številkah.

Rok pravi ...

OMG kako lep kompletek. čist perfekten za ta lewtni čas.
Fajn se mej v Angliji, se že veselim novih dizajnov.

Tatjana pravi ...

Čudovit komplet, paše k skoraj vsaki majici. Uživajte v Angliji, dajte si duška v šopingu. Ne pozabite, da morate iti z na pol praznim kovčkom, da bo dovolj prostora za vse nove stvari...

oggy pravi ...

very interesting :-)

Maja pravi ...

Povsem tvoj stil, bi ga prepoznala miže!! Mene malo panika grabi, nimam še nič za na PPD...

michele pravi ...

Love the necklaces. They are so unique! Just wanted to say I only found your site today and it’s really cool. You’ve been very busy and have so many good ideas. Your creations are really cute. I write a London based crafty e-zine and blog named Extremely Crafty Ideas at http://extremelycrafty.blogspot.com/ Would love to hear what you think.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...