sobota, 09. maj 2009

Skinner perle







Ko pridem do izdelovanja osnovnih perl iz polija mi zelo hitro zmanjka idej. Najlaže izdelam obeske ali ploščice različnih oblik v nekterih priljubljenih tehnikah. Pred enim letom sem se namenoma ukvarjala s kroglicami, valji, sodčki in podobnim. Najbolj uspešne so bile perle, ki sem jih oblekla izključno v kombinacije skinner prelivov.

Tale zelena je bila narejena za Tatjano in njeno takrat novo tuniko v črni, turkizni in živo zeleni. Ker oblačila nisem imela pred sabo, sem za par svetlobnih let zgrešila barvni ton. Tatjana, ko mi boš prinesla tuniko, ti bom naredila novo ogrlico prave zelene barve.

In ker mi montaža narejenih ogrlic gre skrajno počasi, tako da ne morem ničesar novega pokazati, mi preostane samo še na hitro narejena kartica za prijateljico. Rožica je nadoodlana še od marca, pentljici pa sta nameščeni tako, da zavežeta denar za darilo.

Lep konec tedna Kristina

8 komentarjev:

Suzy pravi ...

Zanimiv preliv. Pa tudi čestitka je lušna.

Tatjana pravi ...

Tunika je že spakrana, pa tudi nisi zgrešila tona za par svetlobnih let, ampak je samo za en odtenek presvetla. Lep vikend.

Alenka pravi ...

Perle so prav lepe nežne barve, saj bi jih lahko ponucala h kateri drugi tuniki.:):)
Čestitka je pa tudi lepa, mi je rožica všeč.

Tiara pravi ...

Krasna ogrlica. Meni je tale barvna kombinacija zelo všeč. Čestitka je pa tudi simpatična.

Nena3110 pravi ...

Prelepa je i ogrlica, volim zeleno, a i cestitka, sjajan rad.

Suzy pravi ...

Pokukaj na moj blog

Tulpika pravi ...

Najprej pohvale! :))) POtem pa se vabilo od mene - na mojem blogu te nekaj čaka ;)

LP, Tulpika

MarikaGabez pravi ...

Zanimive oblike. In všeč mi je prepletanje vrvice v zgornjem delu.
Na mojem blogu sem pustila nekaj za tebe.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...