ponedeljek, 08. junij 2009

Clay Play Days 3




Z izdelki iz Anglije sem imela včeraj veliko težavo, ker bi najraje obdelovala vseh 6 hkrati. Po dolgotrajnem prirejanju delovnega prostora in prekladanju orodja, sem se vseeno morala omejiti in sem začela zadaj - z zadnjo delavnico, ki jo je naša skupina imela pri Iris Mishly (polimeri) iz Izraela. Njeni izdelki so se mi vedno zdeli krasni, vendar se mi sam millefiori zdi prezapleten, posebej pri rožah me je vedno motilo, če so oblečene v prozorno in se to potem na izdelku vidi kot mlečni oblaček okoli cveta. Najljubše rože so mi bile že več let tiste od Donne Kato, ko narediš samo cvetni list in en zelen list in to nalagaš na podlago.

Iris nas je vse fascinirala s svojo osebnostjo, mirnim pristopom, čudovitimi barvami in triki za izdelavo rožic. Najljubše pa mi je to, da rožico naredi v pravi velikosti, poljubni barvi, ki ni realistična, je ne oblači v nobeno ozadje, tako da se jo lahko uporablja še in še in še. Z veseljem se bom vedno spominjala Majdinega navdušenja, ko so ji rožice samo letele izpod prstov, uspele pa sva tudi z Majo in Italijanki Pamela in Carmella, s katerima smo delile mizo, sta se ravno tako dobro odrezali.

Navdušena sem tudi nad izdelavo "pillow beads" - blazinic - ker se jih do sedaj še nisem nikoli lotila in so zelo preproste za narediti in učinkovite pri sestavljanju ogrlice.

V zadnjih minutah delavnice, ko smo vsi že histerično pokali na široko razstavljeni material in orodje, sem še uspela narediti en hitri obesek, ki se mi je pa kar priljubil in sem ga spolirala in zmontirala.

Lp Kristina

11 komentarjev:

Sonja pravi ...

Prav lep živobarven obesek je nastal. Upam, da boš še poskušala :)

Renata pravi ...

Super rožice ste spravile skupaj. Obesek pa je prav poletno živahen!

Tiara pravi ...

Zaslužiš si vse pohvale za trud in potrpljenje pri izdelavi teh krasnih rožic.

Alenka pravi ...

Super obesek, tako živahen.So mi rožice všeč:):):)

teomia pravi ...

pozdravljeni!
tudi jaz sem zasledila vaš blog in mi je zelo všeč kar počnete s tole fimo maso tudi sama kdaj pa kdaj kaj ustvarim vendar še zdaleč ne takšnih lepih stvari kot vi in še nekaj drugih, zanima me ali obstaja kakšna web stran na kateri so opisani postopki oz. načini izdelave tehle vzorčkov millefiori razen "polymereclay central" bi prosila za vašo pomoč in še enkrat zelo zelo cenim vaše delo in všeč mi je kar nastane pod vašimi spretnimi rokami!!!

lp Teomia

Rastlinica pravi ...

Tole je čudovit izdelek! Sama raje še ne poskušam s fimo... :(
Bi verjetno prej morala na kakšen takle tečaj, kot ste bile ve... kdo pa to organizira?

K pravi ...

Ohhh, kako lepi lepčkani prelivi!

McCrafty pravi ...

Lepo vas je brati takole navduše in povhu pogledti še krasne izdelke.

hali pravi ...

Uuuu prekrasen obesek in rožice! Bravo dekleta!

RadArta pravi ...

Prelepi rolati!

lorasrobas pravi ...

Tudi meni bo tale ideja prišla prav, hvala za objavo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...