torek, 09. junij 2009

Clay Play Days 4




Tale obesek pa mi je dal vetra. Tehnika je super (glej opis pri Maji - polipap crafter), vendar bom v bodoče gradila na tem, da je v surovem stanju izdelek narejen čimbolj natančno. Na primer, krog sem z modelčkom vtisnila nenatančno in se ne da več popraviti. Veliko ostalega se sicer da zbrusiti, ampak brusiš in poliraš, pa še in še brusiš in poliraš, pa še vedno ni čisto zadovoljivo. V nekem trenutku sem dopolnila mero brušenja in poliranja in to se tudi vidi. Ni bila prav dobra ideja, da sem na prvem izdelku že naredila luknje za okrasne perle, ker so mi zelo zapletle stvari. Nisem jih dovolj natančno oblikovala, nasploh so premajhne in perle ne sedejo dobro vanje ali pa potonejo. Ko je stvar nekako stala skupaj, sem za nameček odbrusila del osrednje perle, ki je bila prej roza in sem jo potem nerodno barvala z alkoholnim flomastrom in še malo popacala okrog - pa spet brusila in polirala ta del, čačkic čisto okrog perle pa nisem uspela zbrisati.


Sem pa zelo zadovoljna s prelivom, nihče ne bi verjel da so tri uporabljene barve bela, magenta in črna - da, črna, ki jo magenta premaga po moči in izgleda, kot da gre preliv od temno vijolične do bele. Občudujem vse sotrudnice iz Anglije, ki so že tam uspele narediti super izdelke.


Kljub vsemu bom "backfilling" še veliko uporabljala, s spoštljivo mislijo na Sylvie (Maniguette), ki je imela svoje izdelke zbrušene v nulo. Podobno kot na Majdo in Majo, lani name ni naredila ne vem kakšnega vtisa kot soudeleženka (Francozinja pač) , letos pa sem se v njeni delavnici dobro počutila, zelo zelo pa jo občudujem, da perfektno govori angleško. Saj me tri, ki smo ble tam, tudi, ampak ona je Francozinja. Poznala sem jih veliko, res veliko, a vsak, ko je odprl usta, da bi kaj rekel po angleško, je izdavil samo neko nerazumljivo žlobudranje - z izjemo enega že pokojnega magistra geografije iz Pariza, ki je govoril enako dobro kot Sylvie. Torej poleg tega, da je super učiteljica ima tudi talent za jezike. Čez nekaj dni, ko bom spet imela čas pa začnem obdelovati Donnino zapestnico, da ne bom slabša kot Majda in Nataliine organske perle, da ne bom slabša kot Maja. ;-D Lp K

6 komentarjev:

Sonja pravi ...

Hehe, kok je luštno brat, da ima še kdo takele težave pri delanju obeskov :))))))) prav luštno napisano, sem se nasmejala zraven. Ti je pa vseeno lepo uspel, sploh preliv mi je super. Konec dober, vse dobro. Obesek je super, vse te vmesne zaplete in pikico razlike od mogoče načrtovanega pa poznaš samo ti :) In me, ki te beremo :)

Maja pravi ...

Ej, tetka, ti ne moreš NIKOLI bit slabša od nikogar, zapomni si že to!!! Tvoji izdelki so fantastični in občudujem vse tvoje eksperimente! Kar pa se obeska tiče, je barva prepričala celo mene, ki sem strastna sovražnica magente! Črna je kljub moči magente naredila svoje. Kar pa se tiče Sylvie se strinjam: zelo simpatična in prijazna punca. Lani sta jo ubili gospodična rokavička in miss srebrni sandalčki.

Renata pravi ...

Kako fajn, da takole 'tekmujete', katera bo prej pokazala, kaj ste se naučile tam gor :-) Mene je pa itak sam firbec :-))

Mi je pa tale tehnika mega, čeprav verjamem, da ni glih takooo simpl, kot se morda tam pri Maji bere. Tvoj opis je že malo bolj realen :-)Preliv ti je pa res ratal - si ne bi mislila, da je bila še črna zraven.

hali pravi ...

Lepo! Preliv ej fantastičen in oblika obeska mi ej zelo všeč!

K pravi ...

Preliv je totalno megastičen! In obesek sam po sebi je tudi superca. Barva, oblika ... uff!

moi pravi ...

Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo. Mogoče se vidi malo popravljanja pri perlicah, sam obesek je pa čudovit.

Krasne mojstrice ste!

moi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...