sreda, 24. junij 2009

Clay Play Days 5
















V počastitev začetka počitnic sem uspela dokončati zapestnico iz Donnine delavnice. Poleg pestrega življenja me je od dela odvračalo tudi pomanjkanje idej, katero barvo dodati, da bi črno rdeča kombinacija zaživela. Izključeni sta bili oranžna in vijoličasta in šele ko sem v roke prijela ostanke Kato gline, mi je postalo jasno da imam malo možnosti, ker imam malo barv. Poleg rdeče sem imela košček rumene. Po mešanju se je rdeča komaj kaj spremenila, zato sem dodala še belo in nenadoma mi je bil ton všeč. Zapestnica je nato nastala kar sama in danes sem jo že vsa ponosna nosila. Posledica: grožnja na delovnem mestu, da če ne bom nehala mahat z roko, mi bo izdelek zaplenjen. ;-D V glavnem, drag spomin mi je in namen imam narediti še veliko zapestnic (tudi zato, da si s podkupninami zagotovim varnost).
Dodajam tudi fotografije perl od swapa - vse skupaj in po naključnih skupinah. Pravzaprav - na drugi fotografiji so tiste, ki so vzbudile največje navdušenje v družini, ko smo jih ob mojem prihodu domov pregledovali.

Zadnja skupina so moje, tiste, s katerimi nisem bila pretirano zadovoljna, pa še težko jih je slikati, ker se svetijo. So pa značilne zame, ker sem najbolj navdušena nad obdelavo površin pri poliju (surface effects). V zadnjem času, predvsem po angleških delavnicah, pa me zelo nagovarjajo millefiori tehnike in sem vesela, da si na račun mnogih genialnih učiteljic in poli umetnic lahko širim obzorje.
Lep praznični preostanek tedna vam želim. Kristina

14 komentarjev:

Tiara pravi ...

Jaz bi ti jo tudi z veseljem zaplenila, saj je božanska.

Renata pravi ...

Prekrasna je! Super ti je ratalo vse te klobasice vkomponirati v harmonično celoto.

chamade pravi ...

je ne suis pas arrivée à traduire tout ce que tu dis ;( et même rien du tout !...
alors je regardes les photos : très beau bracelet, et les perles c'est un échange ?
tu étais en angleterre au satge donna kato ???
en tout ca c'est superbe ce bracelet ;p
@+

Sonja pravi ...

Za tole zapestnico bi se šla še jaz grebst :)) pa sploh ne maram črne barve kaj preveč. Super ti je uspela.
Tudi zbirka beadsov je zanimiva, si kar predstavljam, kako mešana druščina ste morale biti. Kot beadsi :)

McCrafty pravi ...

lahko rečem samo ahhhhhhhhhhhhhhhhh:)

MarikaGabez pravi ...

Huh...za tole bi se tudi jaz posluževala kakšnih grožnj.
Čudovita zapestnica.

Alenka pravi ...

Prav lepa zapestnica in se ne čudim grožnjam.Perle so pa prav zanimive , pisane in zelo različne.

Suzy pravi ...

Čudovita! Pa obeski so tudi nekaj posebnega.

Ampak zelo me zanima kako naredite to lepo osnovo za zapestnico.

K pravi ...

Noro so mi všeč tele vaše zapestnice, pa čeprav samo za gledat, ker ne se mi zdi, da takih v RL sploh ne bi znala nosit. Ampak je čisto nekaj takega, kot si predstavljam imeti na sebi, če bi bila svetovljanka, ki se potepa in kofetka in modno oblečena s 30kg manj sklepa velike posle ... čist!

Tatjana pravi ...
Avtor je odstranil ta komentar.
Tatjana pravi ...

V prejšnjem komentarju je bilo preveč napak, zato sem brisala. Ponoven poskus - zapestnica je v živo še lepša. V službi si bila v resni nevarnosti... Komaj čakam na naslednje izdelke.

maria psaltis pravi ...

I love the bracelet especially!

pauline pravi ...

very interesting black bracelet! i love)

marjana pravi ...

tele zapestnice so zakon, bila bi hvaležna če daš kak namig kako jo narediš ..
lepo ustvarjanje še naprej

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...