petek, 26. junij 2009

Clay Play Days 6












Počasi dokončujem izdelke iz Anglije. V Danijevi delavnici smo se ukvarjali z ostanki polija - scrap clay. Ker je imel toliko idej, sploh ni bilo časa veliko narediti. Nastal je samo obesek, ki bo šel na ključe in perlica, ki mi ni všeč.
Sedaj sem v miru preizkusila dve ideji - preprosto simetrijo in polža iz ostankov.
Prvo sem zmontirala s prepletanjem na francoski način (mislim, da podobno montira Cristalline), isti način pa sem videla tudi v izložbah modnih trgovin z oblačili.
Polž je zmontiran a la Ronna Sarvas Weltman - njena knjiga organskega nakita "Ancient Modern" je izšla pred kratkim. Osnova so črne skledice, ki sem jih zapekla preko okrasnih žebljev, ki jih je lani na delavnico votlih obeskov prinesla Natalia, potem pa smo jih z malo uspeha iskali po železninah po celi Evropi. Letos sta Dani in Natalia prinesla celo vrečo žebljev in jih podarila vsem, ki so to želeli. Neverjetno lepa gesta in kakšna pozornost!! Hvala, draga Španska prijatelja.
Vabim vas tudi na ogled moje nove galerije na Flickru, kamor bom počasi naložila tudi vse starejše izdelke, ki so pogosto okorni in čudni, a so mi vseeno dragi.
Lp Kristina

5 komentarjev:

Alenka pravi ...

Meni so pa tiste prve bolj všeč, mislim zelo všeč in ti praviš , da je to iz ostankov. Super- mega

K pravi ...

Dobri "ostanki" :D Simetrija je hitro učinkovita, vidim.

moi pravi ...

Kakšne lepote iz ostankov. Superca kaj, ko se igraš in niti ne veš kakšni prelivi bodo prišli ven. Včasih je poli-kak lahko dosti bolj zanimiv kot vsi narejeni prelivi.

Čestitke za bonbonček. Oglasi se na mojem blogu.

moi

Renata pravi ...

Res si ne bi mislila, da lahko takše super stvari ratajo iz ostankov. Super!

Kim Dellow pravi ...

Oh I love the detail on these beads. Gorgeous clay work. Kim

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...