sreda, 03. junij 2009

Nametana dejstva o Clay Play Days 1


- Imele smo se super in še enkrat super.

- Pet sončnih angleških dni brez oblačka meji na nedoumljivo. (Glej fotko - v tropski vročini 25 stopinj se je pač treba ohladiti:)

- Vsebina kufra in torbe je razstavljena po vsej hiši.

- Od prepihov in klime na letalu sem "fasala" zobobol in glavobol, a sem vseeno skulirana in zadovoljna.

- Ko bom obdelala zaostanke v službi in doma in se pozdravila, bom dokončala izdelke in prebrala priljubljene bloge.

- V naslednjih objavah bom nametala kar mi bo padlo na pamet, za sistematično reportažo pa se obrnite na Majo in Majdo.

Lep teden še naprej Kristina

6 komentarjev:

moi pravi ...

Dobrodošla doma. Komaj čakam na drobtinice, karkoli s tega potovanja.

moi

moi pravi ...

Full me je metalo ven in komaj sem uspela napisati ta komentar. Pa baje na mojem blogu tudi enim šteka :(
Zgleda je nekaj na samem Blog-u in baje pomaga, če greš s puščico nazaj in pač še 1x poskusiš.

Toliko v vednost.
lp moi

K pravi ...

Požremo vsa poročila ne glede na obliko in sstavljamo puzzle :)

MarikaGabez pravi ...

Dobrodošla nazaj in bomo čakali kakršnih koli sporočil,

Sonja pravi ...

Sistematično al pa ne, saj je vseeno, samo da je :) Da ste uživela, pa tako ni dvoma.

Renata pravi ...

Ti kar nameči dejstva PPD, vse bomo željno pohrustale, a ne :-)

Pomembno je, da ste se imele krasno in ste srečno prišle domov.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...