četrtek, 04. junij 2009

Nametana dejstva o Clay Play Days 2








- Zdaj je tisti čas, ko bi potrebovala še veliko dopusta in bi delala sto na uro. Na delavnicah sem se včasih počutila kot oseba s posebnimi potrebami, ker mi je šlo delo dokaj počasi od rok. Seveda sem pospešeno srkala vase vse, kar smo izvedeli in zdaj nastaja v moji glavi nekaj novega. Ideje si pridno zapisujem in v kratkem bom zaštartala. Do takrat lahko občudujem odštekan prstan, ki ga je za zaključno žrebanje prispevala Sylvie (njen blog je Maniguette), ki je imela delavnico iz tehnike "backfilling".

- Nakupi so bili res sprostitev za dušo, telo pa je ob tem pridobilo nekaj prepotrebne kondicije. Če po mestu vlačiš 15 kil težko torbo, se mišice utrdijo. Doma sem ugotovila, da sem med drugim kupila 14 ustvarjalnih revij, 3 ustvarjalne knjige in 4 knjige za na plažo. Štirinajst revij z dodatki papirjev in podobnim tehta kar precej in upam, da si možak, ki je sedel poleg mene na letalu, ni poškodoval hrbtenice, ko se je kavalirsko ponudil, da mi torbo da v prostor za ročno prtljago.

- Zadovoljna sem, da smo delali zapestnico, ker sem do sedaj naredila iz polija točno dve. Prstan, ki sem ga dobila, pa mi tudi ne da miru in to še eno od področij, ki se jih želim lotiti. Kljub gori nastavkov za prstane, iz polija nisem naredila še niti enega.

- Dnevi v Angliji so bili kot oaza miru, kjer se ustaviš in pozabiš na neizprosno vsakdanjo dirko. Od časa do časa se začnem smejati samo zato, ker se spomnim na kakšno "faco" iz preteklih dni. V moji službi je to malo nerodno, ampak tudi malo "čudni" ljudje imajo mesto na svetu.

Lep konec tedna Kristina




4 komentarji:

Tatjana pravi ...

Kristina, dopust se bliža z nezadržno hitrostjo. Samo še malo in boš lahko ustvarjala kot nora. Napada smeha v službi pri tebi še nisem doživela, boš demonstrirala jutri, ko se bova vzpenjali.... Pozabila si pofotkat še dve knjigi...

moi pravi ...

Se meni tudi dogaja, da se režim v ekran, nisi samo ti "čudna" ;)
In sper za vse ideje in naj ti bo čas naklonjen, da jih uresničiš.

moi

Maja pravi ...

Komi čakam, da spet pridem v tvojo knjižnico in si naberem zalogo za poletje!!!Si itak boljša in bolj založena od Amazona!

michele pravi ...

It looks like you had such a fun day! Thank you very much for becoming a follower of my Extremely Crafty blog. I really appreciate it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...