sobota, 27. junij 2009

Nekoč pred davnimi časi...


sem hodila k čipkarskem krožku in veliko klekljala. Naredila sem zelo poseben prtiček, po zelo starem vzorcu in ga shranila v najtemnejši kot omare. V teh dneh je v našem kraju retrospektivna razstava čipk in so me pocukali za ta izdelek. Takole izgleda na razstavnem prostoru, jaz pa se bom klekljanja česa podobnega lotila ko in če pridem do penzije.
Lepo nedeljo Kristina

20 komentarjev:

Tatjana pravi ...

Res čudovita čipka. Tvojim talentom ni videti konca. Tudi jaz bom nekega dne znala klekljati.

Alenka pravi ...

Čudovit prtiček. Ti pa res obvladaš vse. Tudi jaz sem klekljala, pa se zdaj težko k buli spravim.Zdaj mi je enostavnejši čolniček. Bom pa spet začela, kot ti praviš, če ne prej pa v penziji.

Beti pravi ...

Vauuu, kako je lep vzorec...Ko bom velika in ko bom našla čas, bom tudi jaz to znala...Res imamo lepo tradicijo in jo je treba spoštovat. In ti jo obvladaš, vse pohvale!
Lep dan!
Beti

Sonja pravi ...

Jaa, klekljani prtički so super, sploh taki vzorci, kot je tale. Pred nekaj časa je tudi mene zamikalo, nakupila sem opremo, se šla učit, zdaj pa bula že eno leto počiva. Nazadnje sem klekljala lani poleti na dopustu. Enkrat, ko bo več časa, pa bo bula spet v uporabi.. ker je tako luštno poslušat klenkanje klekljev.
Tale tvoj prtiček pa je res lep, čudovit vzorec.

MarikaGabez pravi ...

Kaj takšnega še nisem videla....
Čudovit je in obuja v meni spomine na vsakoletno počitniško odraščanje v idrijskih koncih.

K pravi ...

Čudovit je, takih res ne vidiš več kaj pogosto. Meni je klekljanje prepočasno, moj prvi prtiček je na buli že 20 let. Naša je pa uspela narediti par drobnarij na klekljarskem krožku, ja, se mi prav fajn zdi.

moi pravi ...

O, klekljaš tudi? Super in kapo dol. Ker vem, da to ni tako enostavno in kot pravi K gre počasi.

Prtiček pa je krasen in ga je škoda skrivati v omari.

lp moi

michele pravi ...

Hello Kristina

What gorgeous jewelry you've been making. Each bead is so gorgeous. It's like sculpture.

If you haven’t had a chance to check out my blog recently, I wanted to let all my followers know that I’m embarking on a new challenge.

Extremely Crafty is calling all crafters to unite against childhood cancer as part of our Craft Against Cancer challenge for the Royal Marsden Cancer Campaign.

Help by doing what you love – crafting and we would love to tell the world about your efforts. We’ll post on our Fundraiser page your photo and link back to your blog or website.

Read more at http://www.extremelycrafty.co.uk/Craft4cancer.html

Best wishes, Kristina! Michele x

Anonimni pravi ...

The Bowflex Collection 7 may be the one which is outfitted
effectively to provide the 3.

Feel free to visit my website - cheap bowflex selecttech 552 dumbbells

Anonimni pravi ...

Also included with this work out neglected in many others may be the Brachioradialis.


Also visit my page - visit the next website

Anonimni pravi ...

Buyers who want to take their exercise degree to a particularly intense stage can attempt Randy Couture's MMA inspired 11 moment entire overall body exercise routine.

Feel free to surf to my homepage http://www.getfitnstrong.com/bowflex-dumbbells/3-reasons-bowflex-selecttech-552-dumbbells/

Anonimni pravi ...

The Bowflex Collection 7 Treadmill is without a doubt an intense
cardio workout software to be able to work with in
the convenience of one's personalized home.

Stop by my web page :: just click the following webpage

Anonimni pravi ...

And who does not have 5 minutes of your time to get a bodily appealing human body and greater health and fitness!


Take a look at my website :: full dumbbell set

Anonimni pravi ...

Lots of men and women have the bug to build a exercise routine that many fall short to comply with by means of with.


Check out my web page; simply click the following page

Anonimni pravi ...

The arms might be altered to 10 different positions by pushing the deal with and moving it
into the variety which you wish.

my homepage :: bowflex selecttech 552 dumbbells review

Anonimni pravi ...

The other major advantage of operating over a treadmill generally not given consideration is always that it's a lot simpler on your own joints, chiefly the knees.

My site; bowflex adjustable dumbbells

Anonimni pravi ...

In reality, it is a superior idea to take a take a look
at a handful of these units at nearby sporting goods stores after
which review them to anything you uncover
within the Internet.

My homepage; free weight dumbells

Anonimni pravi ...

Even when it's a folding treadmill you resolved on, it is best to know from your get started that it still implies you can be paying out a very good quantity of income on this piece of tools.

Here is my homepage - http://www.getfitnstrong.com/bowflex-dumbbells/reviewing-bowflex-selecttech-552-adjustable-dumbbells-pair

Anonimni pravi ...

Based on John small, on the list of creators of static contraction; he mentioned that there actually is
not any distinction between static contraction education and isometric training.


My blog post: click the next internet page

Anonimni pravi ...

Due to the fact nothing feels rather like lifting absolutely free weights.


My page - adjustable dumbbells

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...