petek, 31. julij 2009

Poletno perlanje

Mi smo doma, poliglina je še na dopustu, zato se ubadam s perlami. Beli del z vzorčki na zapestnici je bil najprej mišljen za ogrlico, pa ni dobro izpadlo. Ko se je eno leto prašil v okolici delovne mize, mi je le kapnilo, da bi bil dober za zapestnico. Sešit v v pravokotnem šivu (right angle weave), podlaga je narejena z mrežastim šivom (netting). Najprej sem jo začela pravokotnem šivu, pa ni šlo nikamor in sem narejen delček spremenila v perlo iz perl, ki sedaj služi za zapenjanje. Barve so take kot so, izdelek pa se lepo prilega roki.






Kljub temu, da smo se prizemljili in začeli uživati poletje doma, pa še kar zdihujemo po tem brezskrbnem obdobju. Ostaja nam kup fotografij, nekaj kamnov, pa tudi občutek, da je nemogoče, da je že mimo. Če je bolj pihalo in valovalo, smo se zavili in reševali križanke, če je bilo lepo, smo plavali in se zameditirali. Skratka bilo je res lepo in komaj čakamo česa podobnega. Je pa seveda tudi doma lepo.
Počitniški pozdrav vsem, Kristina

6 komentarjev:

Sonja pravi ...

Tudi za vas konec dopusta? Uhh.. to bo še dolgo poletje :) Zapestnica je zanimiva, sploh barvan kombinacija je meni ljuba. Me pa tole šivanje perlic še ni zamikalo.. zaenkrat :)
Uživajte tudi doma, saj bo lepo..
Kdaj se pa poliglina vrne z dopusta??? :)

Alenka pravi ...

Tole je meni zelo všeč, ampak se mi zdi preveč zamudno. vzorček je pa tudi zelo lep, samo prezakompliciran zame:):)Kar se pa dopusta tiče, ne žalovat , saj je doma tudi lahko prav lepo:):):)

Tatjana pravi ...

Kakšna cartkana zapestnica! Barvna kombinacija je lepa, poletna in mladostna. Uživaj še preostale dni dopusta na terasi.

FloRaeMe pravi ...

Ahh, beadweaving! This looks lovely. I think we call this sticth "netting stitch". I have done some netting stitch myself but it was rather basic. Hope you are well, Jo

Maja pravi ...

Vidim, je edina stvar, ki tebi ne gre dobro od rok preprosto lenarjenje! Zapestnica je čudovita in zame znanstvena fantastika, pa tudi dolgotrajno in zamudno. Zahteva natanšno roko in veliko vztrajnosti!

Tanc pravi ...

Zelo luštna zapestnica! Pri meni so tudi trenutno na sporedu bolj perlice. So res fajn za poletje, za prenašat okoli, ker vzamejo čisto malo prostora.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...